uitlaat

wimke

MF'er
24 apr 2003
166
0
brabant!!!
ik ben op zoek naar een andere sportuitlaat voor mijn suzuki gsx-r600SRAD. suggesties? ik heb er nu een originele uitlaat onderliggen maar vindt het geluid niet zo mooi.
 
Ga eens naar een meeting of als er ergens gereden wordt.

Een GSX-R is meestal wel van de partij.
Kan je gewoon een aantal beluisteren en je keuze maken.

succes
 
geluid niet zo mooi? nee dat kan kloppen aangezien er nu dus geen geluid uitkomt :) Ik zou zeggen, ga gewoon maar eens luisteren op de weg, als je iemand ziet, gewoon ernaast gaan staan en luisteren, effe viziertje open als je naast em rijdt etc etc. Verder heb je de bekende merken: Yoshi = duur, Acra, devil, Bos ga maar door.. Ikzelf heb ook vanalles gehad ongeveer nu, heb nou een goedkope pijp een Viper, voor weinig, maar klinkt nog beter dan een GSXR met Yoshi.. Dusssss it's up to you m8
 
Precies de prijs zegt niet veel over het geluid. Ik heb zelf een goedkope venom onder mijn bandit gezet. Prima geluid wat mij betreft.... :9
 
kijk eens naar andere uitlaten ..iedereen heeft yoshies .lasertjes of whatever ..ik heb voor mijn machientje twee REMUSSEN besteld ...ze klinken erg goed (zwaar en diep ) en qua uiterlijk ..ach oordeel zelf
29218
 
Ligt eraan wat je met je fiets wil doen he.. wil je tunen.. of wil je herrie.. wil je winst .. of nog steeds gewoon herrie..

als je looks wil koop dan gewoon viper, remus, sebring.. als je performance wil en vooral kwaliteit koop dan akra, muzzy, devil, etc... voorkeur voor titaan hehe..
 
Heb ook een gsx-r 600 gehad en heb er na een schuiver een laser carbon uitlaat op gezet hij maakte daarna wel erg veel lawaai, veel meer als mijn blade nu met de hot cam uitlaat, ik vond het orginele geluid wel erg mooi bij de meeste motor tests krijgt de 600 s rad hierdoor juist een plus punt!
 
Yoshi klink idd erug leuk ja :+

Zelf heb ik een hoe was de naam ook al weer? oja, Micron (carbon), klink ook niet slecht moet ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan