Uitlaatdempers SV650S 2004

Atje

Rookie
25 aug 2004
2
0
Randwijk
Hallo,

Ik heb een SV650s uit 2004 en daarvoor ben ik op zoek naar uitlaatdempers. Ik heb bij de dealer dubble IXIL dempers gekocht, welke hier te zien zijn (bij IXIL).

http://www.kuhnco.com/SV650/Exhausts/

Deze dempers zijn precies wat ik zocht, maar er is één probleem: ze passen niet op het 2004 model, alleen op het 2003 model. Dit komt omdat er in 2004 enkele onderdelen gewijzigd zijn.

Het gaat alleen passen wanneer ik het gereedschapvakje van mijn motor af zaag, maar dat zie ik niet zitten. Ik ben bang dat de enige optie nieuwe dempers zoeken is, maar ik weet niet wat. ;(

Er zijn IXIL dempers voor het 2004 model, maar deze dempers komen aan het einde vlak bij elkaar zodat de kentekenplaat er niet tussen past. Deze komt er dan onder te hangen, maar volgens mij is dat niet zo mooi. Is er iemand die een goeie foto hiervan heeft? Of is er iemand met dezelfde motor en die hetzelfde probleem heeft gehad en een goed alternatief weet?

Alvast bedankt!
 
Toch vind ik het nieuwe (2005) model mooier
full
 
en daarom heb ik die!! (en niet duur)
kan je tenminste eens fatsoenlijk dat achterwiel zien :}
full
 
kom gezellig eens buurten op het Nieuwe SV650S Deel II topic!

Ik heb dan een 2003 en heb ook gekeken naar die dempers. Bij mij paste ze wel, maar dan moesten wel de achterstepjes weg.. dat vond ik dan weer een beetje jammer..
 
De stepjes kun je breder zetten, alle onderdelen zitten er bij. Het enige probleem was dus het gereedschapbakje onder de accu.

Ben vanmorgen bij de dealer langs geweest, en toch maar het nieuwe Ixil model aangeschaft. Is wel een stukkie duurder, maar ook wel heel mooi. Kan niet wachten tot ze binnen zijn! Ik zal wel wat foto's posten als ze binnen zijn :]

Enne, ik zal dat SV2004 topic eens in de gaten houden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan