kweet niet waar je woont maar bij safe motors in zoetermeer zag ik afgelopen weekend een tafel staan helemaal vol liggen met (licht beschadigde) orginele duc uitlaten (alleen de pot), informeer ff of ze ze nog hebben. ze lagen dr voor 40 euri. zou zo'n uitlaat trouwens wat zijn voor mn 400 cc Honda CB-1 ?????Als je je originele demper kwijt wil, heb ik wel interesse.
Mijn Performance dempers kwamen met een kit; iig met een ander luchtfilter. Ik heb er ook mee gereden met mijn standaard luchtfilter. Liep beroerd, maar dat had meer met de injectie te maken. Kan dus wel.Ok bedankt.
Mijn zoektocht naar andere uitlaten is nu echt gestart. Ik kan een paar Performance (nieuwe) kopen voor 378€ en ik heb Termi's (tweedehands) zien staan op een site voor 350€ en ze hebben reeds 10.000km op de motor gestaan. Als ik één van deze uitlaten koop moet er dan iets aan de motor veranderen? andere luchtfilter ofzo? Welke keuze zouden jullie maken?
Met de afstelling kan ik eventueel behulpzaam zijn, eeprom wisselen, custom map maken, max toerental verleggen, ontstekingsmap aanpassen, alles is hier eigenlijk mogelijk.........Mijn Performance dempers kwamen met een kit; iig met een ander luchtfilter. Ik heb er ook mee gereden met mijn standaard luchtfilter. Liep beroerd, maar dat had meer met de injectie te maken. Kan dus wel.
Met de afstelling zul je wellicht meer problemen hebben – voor Termi's zal dat niet anders zijn.
Leerzaam dit. Toen ik die kit liet monteren, liep ie eigenlijk gewoon geboerd. Met name die dippen bij bepaalde toerentallen waren irritant – zeker in bochten. Zelfs gevaarlijk soms.Met de afstelling kan ik eventueel behulpzaam zijn, eeprom wisselen, custom map maken, max toerental verleggen, ontstekingsmap aanpassen, alles is hier eigenlijk mogelijk.........
Dit kan ik overigens voor injectiefietsen van ducati, triumph, aprilia, benelli, moto-guzzi, zonder dat je een powercommander aan hoeft te schaffen.
Nou – let wel, ik ben verre van een expert – dat zul pas écht zeker weten na montage. Maar zelf zou ik er gemakshalve van uit gaan. En zo erg is dat toch ook niet?Dus als ik het goed begrijp blijft het gelijk welke uitlaten je koopt, er moet steeds iets aangepast worden?!
Ja, heel leuk.Ook aparte dempertjes
(Afbeelding)
En gezien de constructie geloof ik niet dat er veel en fijn doseerbaar vermogen uit zal komenOndanks dat er sidekick onder de foto staat, zijn het Italiaanse Roadracing uitlaten.
En gezien de constructie geloof ik niet dat er veel en fijn doseerbaar vermogen uit zal komen
Op vrijdag 12 november 2004 08:12 schreef CH Racing M900 het volgende:
Ondanks dat er sidekick onder de foto staat, zijn het Italiaanse Roadracing uitlaten.
Zijn ook uitlaten voor monsters die op aanhangwagens van evenement naar beurs gesleept wordenEn gezien de constructie geloof ik niet dat er veel en fijn doseerbaar vermogen uit zal komen
En gezien de constructie geloof ik niet dat er veel en fijn doseerbaar vermogen uit zal komen
Met de afstelling kan ik eventueel behulpzaam zijn, eeprom wisselen, custom map maken, max toerental verleggen, ontstekingsmap aanpassen, alles is hier eigenlijk mogelijk.........
Dit kan ik overigens voor injectiefietsen van ducati, triumph, aprilia, benelli, moto-guzzi, zonder dat je een powercommander aan hoeft te schaffen.