Uitlaten Ducati Monster

Grego

MF'er
16 mei 2004
52
0
Uitbergen
Hey
Ik zou tweedehands carbon sil motor uitlaten willen kopen voor op mijn monster 600 van 2001. Nu weet ik niet zeker of deze uitlaten op mijn Ducati passen. Ze hebben reeds op een M900 gestaan en ze passen ook op een M620... Diameter van de pijp die op het eerste stuk van de uitlaat komt is 45mm... Wie kan mij helpen?
Weet er iemand een site waar je het geluid van deze uitlaten kunt horen?
Alvast bedankt :}

misc
 
Schijten door een 10m gekronkelde tuinslang gaat ook niet goed. Dat principe zeg maar :+
da's wel een beetje errug kort door 'de bocht' , maar ik kan zeggen dat het erop lijkt dat eea niet voldoet aan de eis van opvolging van eerste en/of tweede drukpuls.
De mensen die dit ontwikkeld hebben, hebben volgens mij alleen maar oog voor het aparte uiterlijk gehad, en niet voor de behoefte's van het motorblok :X
Maarja, wat zit ik te zeuren, bijna niemand leest dit, en het zal ze worst wezen, zolang ze maar iets aparts denken te hebben..........
 
En ik heb ze zelf ook en kan zonder dat het ding ooit op een rollenbank is geweest onderschrijven dat deze pijpen vermogen kosten. Daarin vergist mijn "seat of the pants" dyno zich absoluut niet... (en P.H.C. heeft dus helemaal gelijk- maar ja ze staan wel heel mooi in combinatie met een enkelzijdige swingarm...)
 
Hé, ik lees het. En ik wil het weten, anders vroeg ik het niet, al is het alleen maar uit interesse.
Het spijt me, ik kan hier toch ook niet alles gaan uitleggen, ik krijg er (soms)gewoon een lamme typvinger van, aangezien ik geen goed linkerhand meer heb '( , en geen typcursus gevolgd heb, en natuurlijk ben ik ook wat dat beteft een beetje lui aangelegd............
 
Het spijt me, ik kan hier toch ook niet alles gaan uitleggen, ik krijg er (soms)gewoon een lamme typvinger van, aangezien ik geen goed linkerhand meer heb '( , en geen typcursus gevolgd heb, en natuurlijk ben ik ook wat dat beteft een beetje lui aangelegd............
Circkelzaag was het niet?

Oja, jouw mening zal me best worst wezen – iig waar het technische zaken aangaat. Maar op zaterdagnacht word ik ook wel eens overvallen door 'nobody cares' demonen. :)
 
Het zijn uiteindelijk uitlaten geworden van het merk MIVV. Had nog nooit eerder van het merk gehoord maar het geluid is echt schitterend! Lekker diep, donker geroffel :9~
Hierbij dan het beloofde plaatje
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan