uitlaten voor Ducati Monster 695

_martijn_

MF'er
2 apr 2003
48
0
Lisse
ik wil misschien een ducatie monster 695 gaan kopen, en daar zitten nog standaard uitlaten onder. opzich al niet verkeerd, maar ik zal er dan later wel een paar andere onder willen(dat geluid :9~ )
maar nu heb je vaak of de gewone of de hoge, maar ik zou ze graag zoals deze willen hebben:
opbouw147.jpg

opbouw146.jpg


ik wil ze dus van laag schuiner omhoog hebben. is dat gewoon zo tekoop of moet je dan bijv gewoon de lage aanpassen ofzo? als het gewoon tekoop is, waar dan precies?
ik zag op youtube een filmpje van iemand met mistral dempers en die lopen ook zo, maar kan ze niet vinden om te bestellen.

alvast bedankt.
 
ok vandaar dat 888style bij dat filmpje van youtube. zal het nog uitmaken dat hij niet voor de 695 is? slecht voor de motor bijv?
 
ik krijg als het meezit a.s weekend m'n duc M695 :D
kan iemand mij vertellen of het misschien slecht voor de motor is als ik bijv die 888style dempers erop schroef? omdat je ook verschillende uitlaten hebt voor carb en injectie motoren...
en misschien een goed adres om deze gewoon in de winkel te kopen, tesamen met meerdere onderdelen om de duc wat op te leuken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan