uitlaten..

bissie83

MF'er
26 aug 2003
129
0
Hoogeveen
Ik ben opzoek naar een andere enigzins betaalbare sportdemper voor mijn zx6-r uit 2003.

Op marktplaatst staat iemand te adverteren met nieuwe remus dempers. Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen? Geluid en kwaliteit ensow/

Ook alternatieven zijn zeer welkom.

bvd
Arjan
 
Ik zelf ben niet echt een Remus fan...
Hou meer van Akra of Arrow...

Hier een foto van mijn Akra...
IMAG0013.jpg
 
jah klopt is een super ding. Maar ook een heel andere prijscategorie. Heb je nog tips waar ik voordelig een demper kan bestellen ofsow/??

Heb zelf een zwarte zx6r en die velgen blijven gaaf. Heb er ook aan staan denken aangezien hij toch gespoten moet worden. Alleen weet niet als het op een 6 net zo mooi staat. Aangezien de 10 toch meer zwart heeft (frame achterbrug).
Maaar mag er pas in augustus op rijden dus waarschijnlijk verandere ik nog wel 3 x van gedachten.
 
Ik heb goede ervaringen met mijn Ovale Viper. Zag dat ze tegenwoordig nog iets van 265 euro kosten en dan heb je zelfs al een ovale. De ronde dempers zijn nog goedkoper. En over het geluid valt niet te klagen.
 
Leuk, weer een uitlatentopic! :P

full


*D

Als je op zoek bent naar iets goedkopers kun je misschien het beste site's als marktplaats in de gaten houden. Zo heb ik deze Hotcam NIEUW weten te bemachtigen voor € 350,- inclusief dBkiller, linkpijp enz. :)
 
Ik ben opzoek naar een andere enigzins betaalbare sportdemper voor mijn zx6-r uit 2003.

Op marktplaatst staat iemand te adverteren met nieuwe remus dempers. Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen? Geluid en kwaliteit ensow/

Ook alternatieven zijn zeer welkom.

bvd
Arjan
had zelf een remus viper (met twee gaten) op mijn zx7r. wanneer ie stationair draaide klonk ie heel rustig maar zodra het gas erop ging begon ie zo hard te gillen als ie maar kon 8-) en dat moeten we hebben!!ook op andere motoren heb ik begrepen dat remus best wel goed klinkt, dus niet alleen ik heb er positieve ervaringen mee. al moet ik wel zeggen dat een akra,yoshi en shark (die ik nu heb dus) er beter uitzien :9
full
 
Laser hotcammetje op een ZX6je. Wel een groene, maar is ook eigenlijk de enige echte kleur })

Staat trouwens te koop. Zie mijn onderschrift.

ZX-6R_1.jpg
 
Net ff bij Kalfsbeek geweeest in Zwolle. Dit bied leovinci dempers aan (alu) voor 275 eurie.

IS dat wat? Hoorde evrhalen van veeel geluid. Is opzich niet zo probleem maar moet wel een beetje normaal zijn natuurlijk. Iemand ervaring met die dingen?
 
Net ff bij Kalfsbeek geweeest in Zwolle. Dit bied leovinci dempers aan (alu) voor 275 eurie.

IS dat wat? Hoorde evrhalen van veeel geluid. Is opzich niet zo probleem maar moet wel een beetje normaal zijn natuurlijk. Iemand ervaring met die dingen?


yep ik.

Ik heb een alu evolution II uitlaat op mijn sv zitten. Oke het heet een demper, maar dempen doet die niet echt :9~ :9~
 
Heb net nieuwe Leo's onder de VTR. Zijn niet te luid, net goed zo.
Neem i.i.g. de Evolution 2, daar zit e-keurmerk op en uitneembare db-killer in. Reken op ongeveer 100db. (op een CBR1000RR kwamen met gas er op 125db! }) )
afwerking wordt ook steeds mooier (mooie lasnaden en passing is goed)

Bij Motor Apeldoorn zit er 25% korting op.

kom eens langs, we hebben er zat aan de muur hangen
 
Remus is voor koekblikken...... B|

wat zegt u :X

125178


lang moeten zoeken voor wat pijpen voor mn schatje (tl1000r) ,heel wat in mn handen gehad (leo,laser,2brothers etc) maar qua afwerking konden er maar weinig aan tippen, en geluid is heerlijk diep en dus top voor mn vtwin.
maar wil je in elke straat de ramen eruit hebben dan moet je 2brothers of devil pijpen nemen (plus gehoorbescherming)....

s6
 
Had hiervoor een Laser "Oval Carbon" op me R1. Gewoon met de originele voorbocht. Viel me erg tegen qua sound. B| Toen kwam ik dit helemaal complete(van voor tot achter; dus nu zonder EXUP-klep) topsysteem van Yoshimura :} :} :} tegen bij het voormalige Kruisinga. Nou DAT klint wel wat beter, en ziet er goed uit!!! :9~ :9~ :9~

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan