Ik vind het niet heel veel voorstellen, achter is al helemaal erg simpel.
- Vespa op de middenbok.
- Luchtfilterbakje los schroeven, zit met 2 keer kruiskop vast op het variatorhuis/achterbrug.
- Zadel open, zwarte kap rondom tankdop los, 4 x imbus M6 (2 keer lang, 2 keer kort)
Schokbreker
- Begin met de linkse, met 2 steek sleutels de contramoer en moer lossen van de schokdemper.
- onder zijde de luchtfilter bak iets optillen en met sleutel 13 en 17 onderste bevestiging los
draaien.
- onthouden hoe de schokdemper gemonteerd zit onder, zit uit het midden, volgens mij op die manier dat
de veer het verste weg zit van der band.
- Schokdemper er uit, nieuwe er in, eventueel met nieuwe rubbers of kunststof bussen.
- Zooitje in omgekeerde volgorde weer vast zetten.
- linkerzijde ongeveer gelijk maar dan onder met sleutel 17 1 moer los draaien.
Voorzijde is iets lastiger.
Vespa ook op de middenbok zetten en aan de voorzijde opkrikken
Wieltje er uit, en dan wat winkelen met een dopsetje met dopje 13 om de bovenzijde los van de schokdemper los te krijgen.
Gaat wat lastig maar met een klein doppensetje met een kniestukje lukt het wel.
Onderzijde wijst ook zich zelf.