uitslag MotoGP

best zielig voor Biaggi... die dacht Rossi er met een Honda wel uit te rijden... maar die wint zelfs met zo'n 'gare' ( :+ ) Yamaha!

Da's een deuk in je ego dan zeg...
 
[edit viccie: ff topictitel aangepast. D'r is een ongeschreven regel dat je geen uitslagen in titels zet en uitslagen in topics duidelijk aankondigen. Niet iedereen vindt het leuk om de uitslag al te weten als ze nog moeten gaan kijken ;) ]
 
Vette race...slechte regie

hebben ze maar 1 camera in afrika of zo?

Ik heb alleen Rossi en Biaggi gezien voor de rest niemand...

Super mooi gevecht trouwens maar ik had ook
wel wat andere beelden willen zien... ;)
 
Fantastische race, zowel 250cc was geweldig met Pedrosa, en de motogp was helemaal top met de 2 titanten natuurlijk...GEWELDIG!
 
wahaah!
de eerste wedstrijd op een andere fiets en NOG winnen!
En Rossi had in Welkom nog nooit gewonnen hoorde ik?

De man is geeneens een klasse apart. Hij is een ras apart.

:} :} :} :} :} :} :} :}
 
Zal best, maare :} :} :} voor Max!

Max is niet mijn favoriet, en alle hulde voor de prestatie van Rossi. Die heeft hiermee geschiedenis geschreven. Maar het gevecht kende wat mij betreft 2 winnaars hoor. Zonder Biaggi had Rossi nooit zo'n zwaarbevochten overwinning behaald. Dus: :} voor Rossi; :} voor Biaggi.
 
Prachtig gewoon :}
De vraag welke door mijn hoofd spookte gedurende de hele race:
"Gaat Rossi het halen. Gaat Biaggi zijn voordeel kunnen halen met dat meer vermogen?"

Rossi had het moeilijk om Biaggi achter zich te laten op de Yamaha dus Yamaha: wat meer koppel en toeren graag ;) We zullen zien hoe de zaak Honda/Yamaha Biaggi/Rossi in de volgende 15 races gaat evolueren. Als Rossi het redt op deze Yamaha om elke keer op het podium te komen dan is het seizoen al een groot succes, als hij dan nog eens wereldkampioen wordt dan is het helemaal een succes en is Biaggi een grote blaaskaak :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan