uitslag MotoGP

Dit is de mooiste race die ik OOIT heb gezien, wat een gevecht tussen Rossi en Biaggi

En ROSSI HEEFT GEWONNEN

Hulde voor die man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zagen jullie dat hij ging zitten naast zn motor

geweldig

:} :} :} :} :}

[modbreak]
Paar smilies is genoeg...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vette race...slechte regie

hebben ze maar 1 camera in afrika of zo?

Ik heb alleen Rossi en Biaggi gezien voor de rest niemand...
Ben jij van de pot geruk! En dan zeker die mooie acties missen tussen Rossi en Biaggi!

Nee hoor, geweldig regiewerk.
 
Laatst bewerkt:
[edit viccie: ff topictitel aangepast. D'r is een ongeschreven regel dat je geen uitslagen in titels zet en uitslagen in topics duidelijk aankondigen. Niet iedereen vindt het leuk om de uitslag al te weten als ze nog moeten gaan kijken ;) ]
:} :} Ik dacht: "Ik zal maar gelijk even in het begin van dit seizoen gaan vragen of ze dat niet willen doen !", hebben we er zelfs een mod voor !!!!!!!!!! Dank Viccie ! :}

Dit keer wel zelf de race ( met samengeknepen handen ) zitten kijken, maar soms is er gewoon geen gelegenheid om de race live te kijken en dan wil je toch zeker weten dat je hier de uitslag niet al in een topictitel leest, terwijl je nog snel ff - vóór je naar de video-opnames kunt kijken - MF wilt lezen ( first things first ;) )
 
Ik kijk maar gewoon niet meer!!!!

HEB NET 3 KWARTIER MET HARTRITMESTOORNISSEN GEZETEN!!! Dat kan ik natuurlijk nooit een heel seizoen volhouden.

Echt topklasse van die 2!!
 
Max is niet mijn favoriet, en alle hulde voor de prestatie van Rossi. Die heeft hiermee geschiedenis geschreven. Maar het gevecht kende wat mij betreft 2 winnaars hoor. Zonder Biaggi had Rossi nooit zo'n zwaarbevochten overwinning behaald. Dus: :} voor Rossi; :} voor Biaggi.


Klopt, overigens ben ik van beide niet echt een fan... Maar ze rijden de rest van het veld natuurlijk wel zoek.
 
Dat voorspelt nog een leuk seizoen te worden. In alle klasses strijd :} Ennuh Pedrossa = nieuwe Rossi? *D
 
vond et gaaf om te zien hoor maarree,ik hoor nu veel mensen over de mooiste race ooit,endat vind ik gewoon bullshit.hoop alleen wel dat de andere er ook bij komen.
 
Geinig, als je in de F1 alles wint in verschillende auto's ben je een eikel, bij de motoren ben je een held :+

Schitterend duel tussen die twee :}
 
Ik vond dat max ook een erg knappe prestatie neerzette.

Maar Rossi is wel een klasse apart , hij is een van de weinige rijders die echt weet te vertellen wat er moet veranderen aan een motor om die beter te krijgen.Vanaf januari tot nu de yamaha zo tot je hand zetten dat je er mee kan winnen is erg knap.Het is Checa al 3 jaar niet gelukt..
Hij moest volgens mij wel een stuk meer zn best doen dan op de honda.

Jammer dat Barros/Hayden/Edwards/Capi enz niet zo veel in beeld zijn geweest , dat vind ik ook wel mooi om te volgen
 
Wat een vent die rossi, :} :} :} (zaten bij de Mac in Hoofddorp en daar stond het toevallig op, dus mooi de hele race in m'n motorpak zitten kijken met een bakkie koffie :+ )

Maar hij moest wel veel meer geven dan vorig seizoen, toen reed hij op 75% ofzo en was hij lekker met de andere rijders aan het spelen :}
 
zagen jullie dat hij ging zitten naast zn motor

geweldig

:} :} :} :} :} :}

ja idd, lag er wat mij betreft een beetje TE dik bovenop...

erg overdreven en als je het mij vraagt alleen maar om honda te jennen.

maargoed, honda verdiende het ook wel een beetje.

nog steeds ongelooflijk wat rossi heeft gedaan en het leek in mijn ogen wel alsof ie op een omgebouwde honda zat..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is idd lang geleden dat Rossi er zo voor heeft moeten knokken. Vorig jaar wel een aantal keren met Gibernau op het randje, maar dit was echt close. ik heb het idee dat het nog wel eens een hééééééééééééééééél :) leuk seizoen kan gaan worden. Nu was het Rossi Biaggi. Het ook anders om kunnen zijn. En dit is pas de eerste wedstrijd!

Hulde aan beide mannen :} :} :} :}

(Al had ik wel gehoopt op een overwinning voor max)
 
Ik kijk maar gewoon niet meer!!!!

HEB NET 3 KWARTIER MET HARTRITMESTOORNISSEN GEZETEN!!! Dat kan ik natuurlijk nooit een heel seizoen volhouden.

Echt topklasse van die 2!!


Moet je jezelf eens inbeelden dat je daar zelf op die fiets zit :P
Vraag me af wat die kerels voelen tijdens zo een race :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan