als je een nl model hebt zit er een 25 kw kit bij bestaande uit een staalplaatje met een gat erin,een dicht einddemperstuk (zoals je die op de us-sites ziet),een platic plug voor de luchtfilterkast en een 145 sproeier.
als de nl xr afgelevert wordt is de luchtfilterkast open en zit er een 175 sproeier in.
je xr heeft dan iid 45 PK!! en geen kw zoals honda opgeeft.
dat zijn volgens mij krukas pk met een hrc kit en dan haalt tie dat nog niet.
ik neem aan dat je dit forum geopend hebt omdat je meer vermogen wil.
ik heb het motorische gedeelte van me xr net afgerond dus ik kan je wat tips geven.
:uitboren einddemper of open demper erop (maakt geen vermogensverschil)
:dikke voorbochten (motor loopt beter door in hoge toeren en heeft dus meer vermogen)
pen zijkap,twinairfilter en geen bachfirescreen,geeft merkbaar meer vermpgen (maar is met de standaard carburateur geen aanrader vind ik omdat tie niet meer lekker oppakt)
:mikuni tm40 erop met vlakke schuif en akkpomp,dit is echt de allerbeste mod die je maar kan doen!!!
heb deze mods op me motor en hij heeft veel meer vermogen als een xr met hrc!!!
hij trekt echt als een idioot (wheelie in ze 3 alleen op het gas!!)en heeft een prima topvermogen (die van mij kwam aan 39kw)
lijkt niet veel is het wel
heb jij trouwens je vering aangepast of alleen een andere kleur gegeven?