Unieke Aprilia SR MHR 180CC motorscooter te koop!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar zie je dat aan dan?

Misschien een beetje te snel geoordeeld. Ik zal het eens onderbouwen.

Persoonlijk vind ik het een mooi project, ziet er leuk uit enz.

Maar hij biedt het aan als zijnde project, hij linkt naar scooterfreaks (ja daar zit/zat ik ook). En 9 v/d 10 keer wordt daar een project gedaan met een 180cc runner blok een onder een zip, onder een sr, onder weet ik veel wat. Het heeft dan misschien 180cc, maar is nooit gekeurd als motor zijnde.

Als dit een 125cc was, dan heeft het wel een motorkenteken, maar door die 180cc kit eronder vervalt de hele geldigheid van je kentekenbewijs.. Dit in combinatie met het uiterlijk van een (zeer geliefd) scooter model, zegt mij dat dit een leuk verhaal word, elke keer als je politie tegen komt. (rollerbank? nee dit is een motor? oja? laat maar je papieren zien.. blabla).

Conclusie: Voor de serieuze motorrijder is dit niet aantrekkelijk.

Het is een project, dat zal het blijven, en de uren die je er in heb gestopt zal je nooit terugkrijgen in de vorm van geld (alleen in de vorm van voldoening). Je moet echt een liefhebber vinden wil je dit verkopen, en ik denk dat je die sneller op SF zal vinden dan op MF.

Nogmaals, ik vind het een mooi ding.. Maar ik denk dat 99% van de mensen hier er niet op gezien willen worden..
 
Misschien een beetje te snel geoordeeld. Ik zal het eens onderbouwen.

Persoonlijk vind ik het een mooi project, ziet er leuk uit enz.

Maar hij biedt het aan als zijnde project, hij linkt naar scooterfreaks (ja daar zit/zat ik ook). En 9 v/d 10 keer wordt daar een project gedaan met een 180cc runner blok een onder een zip, onder een sr, onder weet ik veel wat. Het heeft dan misschien 180cc, maar is nooit gekeurd als motor zijnde.

Als dit een 125cc was, dan heeft het wel een motorkenteken, maar door die 180cc kit eronder vervalt de hele geldigheid van je kentekenbewijs.. Dit in combinatie met het uiterlijk van een (zeer geliefd) scooter model, zegt mij dat dit een leuk verhaal word, elke keer als je politie tegen komt. (rollerbank? nee dit is een motor? oja? laat maar je papieren zien.. blabla).

Conclusie: Voor de serieuze motorrijder is dit niet aantrekkelijk.


Het is een project, dat zal het blijven, en de uren die je er in heb gestopt zal je nooit terugkrijgen in de vorm van geld (alleen in de vorm van voldoening). Je moet echt een liefhebber vinden wil je dit verkopen, en ik denk dat je die sneller op SF zal vinden dan op MF.

Nogmaals, ik vind het een mooi ding.. Maar ik denk dat 99% van de mensen hier er niet op gezien willen worden..

Ja er zitten hier natuurlijk ook alleen maar serieuze motorrijders... |(
Zijn toch zat mensen die zo'n ding leuk vinden voor erbij?
 
Het ding heeft gewoon een motorkenteken. Meneer is geslaagd voor zijn A, heeft een RS125 gekocht en wil deze SR van de hand af doen. Smaken verschillen, maar laat hem zijn ding doen.
 
dus is het gewoon een motor, dus is hij hier helemaal terecht.

Maar je vind het niet netjes hoe hij het doet hier.
Wie weet is ts nieuw hier omdat hij nooit zin heeft gehad in het gezeik van andere leden van dit zo geweldige forum.
En als ik de reaktie's hier zo lees op dit topic geef ik hem helemaal gelijk.

Onzin.

Als TS een gewone MF'er was geweest die lekker vertoeft in het scootergedeelte met zijn SR-project was er niets aan de hand geweest.
Daar heb je andere fanatiekelingen die zich met scooters bezig houden, zonder lullige reacties.
 
Onzin.

Als TS een gewone MF'er was geweest die lekker vertoeft in het scootergedeelte met zijn SR-project was er niets aan de hand geweest.
Daar heb je andere fanatiekelingen die zich met scooters bezig houden, zonder lullige reacties.
Onzin??

hoe vaak kijk jij op dit forum??
Het forum staat namelijk helemaal vol met onzin en lullige reakties zoals de jouwe.

Maar je hebt gelijk joh, probeer jezelf in te dekken en geef hem het gevoel dat het zijn eigen schuld is.

en als hij net zijn rijbewijs heeft waarom moet hij dan al eerder op een motor forum?
Zijn intresse lag voor het halen van zijn rijbewijs op scooters dus hij zat helemaal goed.

kortom, ts is helemaal niks te verwijten maar des te meer de domme boerelullen die het topic begonnen af te kraken
 
Misschien een beetje te snel geoordeeld. Ik zal het eens onderbouwen.

Persoonlijk vind ik het een mooi project, ziet er leuk uit enz.

Maar hij biedt het aan als zijnde project, hij linkt naar scooterfreaks (ja daar zit/zat ik ook). En 9 v/d 10 keer wordt daar een project gedaan met een 180cc runner blok een onder een zip, onder een sr, onder weet ik veel wat. Het heeft dan misschien 180cc, maar is nooit gekeurd als motor zijnde.

Als dit een 125cc was, dan heeft het wel een motorkenteken, maar door die 180cc kit eronder vervalt de hele geldigheid van je kentekenbewijs.. Dit in combinatie met het uiterlijk van een (zeer geliefd) scooter model, zegt mij dat dit een leuk verhaal word, elke keer als je politie tegen komt. (rollerbank? nee dit is een motor? oja? laat maar je papieren zien.. blabla).

Conclusie: Voor de serieuze motorrijder is dit niet aantrekkelijk.

Het is een project, dat zal het blijven, en de uren die je er in heb gestopt zal je nooit terugkrijgen in de vorm van geld (alleen in de vorm van voldoening). Je moet echt een liefhebber vinden wil je dit verkopen, en ik denk dat je die sneller op SF zal vinden dan op MF.

Nogmaals, ik vind het een mooi ding.. Maar ik denk dat 99% van de mensen hier er niet op gezien willen worden..
En dat bepaal jij??
zo te zien heb jij een 636, mar die is voor geen enkele motorijder aantrekkelijk.

Oh sorry voor deze waardeloze op niks gebaseerde opmerking, maar ach het komt op het zelfde neer als de opmerking die jij maakt.
Ik neem namelijk aan dat ook jij niet kan kijken in het hoofd van andere motorrijders.
 
AMEN!!!

Edit: steek er verder maar geen energie in. Ook jij (Ronnie) en ik vervuilen nu de verkoper zijn topic. Er zal altijd van dat zielige volk blijven die denken dat ze wat beter zijn of wat meer hebben dan een ander. Omdat ze in dit geval een "stoerdere, snellere of dikkere" motor hebben dan iemand anders...
Of juist niet en willen ze door het afkraken van andermans (in dit geval) bezittingen hun eigen "tekortkomingen" voor zichzelf en anderen verdoezelen......
Wat mij zorgen baart is niet het feit dat er lullige reacties geplaatst worden, maar wel de hoeveelheid ervan.

Nogmaals, ik schaam me soms om lid te zijn van dit forum en vind dat mensen met dit soort gedrag de naam van een forum te grabbel gooien.
Moeten de mods hier iets aan gaan doen?
 
Laatst bewerkt:
Gaaf ding!!!!

Pittige en dure parts ook die je erop hebt gezet :}

Succes met de verkoop, vraagprijsje vermelden helpt wel vaak.

Grtz Zieke

P.s. Oja...welkom op MF de plaats waar "echte" leden graag "nieuwe neppe" leden afzeiken.... |(
 
Als meneer de scooterverkoper zich blijft melden op motor forum met zijn nieuwe motor heb ik niks gezegd.
Verder zeik ik ook niet over de scooter, helemaal niks mee! Je moet beter lezen (Rubberen) Ronnie. En een RS250 is ook bepaald geen grote motor.. dus de vergelijking gaat helemaal niet op.

Het zou niet de eerste (en laatste?) zijn die zich aanmeldt op motor-forum om een motor of scooter te verkopen, maar vervolgens na verkoop zich nooit meer te laten zien hier.
Daarvoor heb je marktplaats.nl, speurders.nl etc, that's all.
 
Laatst bewerkt:
AMEN!!!

Edit: steek er verder maar geen energie in. Ook jij (Ronnie) en ik vervuilen nu de verkoper zijn topic. Er zal altijd van dat zielige volk blijven die denken dat ze wat beter zijn of wat meer hebben dan een ander. Omdat ze in dit geval een "stoerdere, snellere of dikkere" motor hebben dan iemand anders...
Of juist niet en willen ze door het afkraken van andermans (in dit geval) bezittingen hun eigen "tekortkomingen" voor zichzelf en anderen verdoezelen......
Wat mij zorgen baart is niet het feit dat er lullige reacties geplaatst worden, maar wel de hoeveelheid ervan.

Nogmaals, ik schaam me soms om lid te zijn van dit forum en vind dat mensen met dit soort gedrag de naam van een forum te grabbel gooien.
Moeten de mods hier iets aan gaan doen?
Je hebt helemaal gelijk, ik ga hier ook stoppen.
Enige wat ik nog wil zeggen is ts succes met de verkoop van de in mijn ogen mooie motor
 
Wat ik erg grappig vind is dat er een aantal mensen gelijk hard op hun pik getrapt zijn omdat ze zelf vroeger waarschijnlijk ook met "allus MHR" reden. _O-




Laurens heeft zelf ook een "speedblokje" gehad maar is blij dat die tijd voor bij is _O-
 
Wat ik erg grappig vind is dat er een aantal mensen gelijk hard op hun pik getrapt zijn omdat ze zelf vroeger waarschijnlijk ook met "allus MHR" reden. _O-




Laurens heeft zelf ook een "speedblokje" gehad maar is blij dat die tijd voor bij is _O-

vroegah hat juh geen msn-taal. :+

@TS: succes met de verkoop!
Helemaal het juiste merk (Aprilia) :}
 
Leuk ding hoor, laat de zeikerds maar zeiken, waarschijnlijk niet erg zelfverzekerd wat betreft hun mannelijkheid, als ze hier niet op gezien durven worden...
Heb je een richtprijs?
 
ja ik probeer alleen een mooie motorscooter te verkopen maar als jullie geen intresse hebben hoeven jullie ook niet te reageren!!!
wat maakt het jullie uit of ik hem hier probeer te verkopen???
 
Zoals gezegd is een Vraagprijs op het forum zou wat makkelijker zijn...
Ik heb geen idee wat de waarde van een 125cc Sr is. Er zullen vast meer mensen zijn die dit niet weten. Kortom:
-Bouwjaar
-Km stand
-Minimale prijs die je in je hoofd hebt.
 
ja ik probeer alleen een mooie motorscooter te verkopen maar als jullie geen intresse hebben hoeven jullie ook niet te reageren!!!
wat maakt het jullie uit of ik hem hier probeer te verkopen???

Veel

692d7d.jpg


Het is een forum, daar discussiëren en zeiken anoniempjes :) Geweldig toch. En wat een gezeik over solidariteit voor een mede motorrijder(?) die een (motor)scooter(?) probeert te verkopen. Hij meldt zich hier louter aan om zn waar te verkopen en linkt ons vervolgens door daar een 404 van scooterfreaks ofzo. Waar vraag je dan om?

Btw succes met de verkoop..
 
Laatst bewerkt:
Leuk ding hoor, laat de zeikerds maar zeiken, waarschijnlijk niet erg zelfverzekerd wat betreft hun mannelijkheid, als ze hier niet op gezien durven worden...
Heb je een richtprijs?

Mannelijkheid heeft hier dus ook niets mee te maken, dit is meer iets wat je op je 16e bestuurt om de lokale chickies te scoren, ipv na je 18e gaat gebruiken..
 
Mannelijkheid heeft hier dus ook niets mee te maken, dit is meer iets wat je op je 16e bestuurt om de lokale chickies te scoren, ipv na je 18e gaat gebruiken..
Tering, jij was echt veel stoerder dan ik toen je jong was.
Ik durfde pas op een motor te stappen toen ik mijn A had.
Ik wou dat ik zo stoer was als jij toen ik zo jong was. :} :} :}
Jouw bijnaam was toevallig fonzie of niet? :W :W



......
 
Laatst bewerkt:
Tja,om iets te verkopen moet je niet op dit forum zijn,alleen maar vragenstellers/zeurders,en geen kopers is mijn ervaring..= wat ik op het scooterforum al aangaf,eeuwig zonde om zo'n mooie typeuitvoering te verbouwen!!orgineel was je hem zo kwijt,maar nu raak je hem moeilijk kwijt (aan een Maco,die hem zonder papieren afjakkeren)
Op dit forum zitten veel gasten met kleine pikkies die dat compenseren met grote motoren,en de kleinere cc's links laten liggen..(ze weten nog niet dat de zwaargeschapen gasten <250cc rijden ;),niet doorvertellen!!)
Maargoed,als je onderdelen los verkopen wilt,dan wil ik je er wel vanaf helpen..
Suk met verkoop!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan