• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

universele DB killer

• Onderwerp starter Onderwerp starter pjp
  • Startdatum Startdatum

pjp

MF veteraan
Lid geworden
21 jun 2005
Waarderingsscore
3
Ik was laatst op zandvoort en werd met het hand over het hart nog toegelaten op het circuit omdat mijn uitlaat net teveel db's produceerde. (95db was max, ik was bijna 97db)
Die gozer van de organisatie zei dat ik een universele db killer in mijn uitlaat kon doen de volgende keer.
Waar haal ik zo'n ding? en kan dat echt? ik heb een siebring uitlaat uit 1842 wat voor db killer past daarin?

O techo goeroe's help mij aub :} :}
Hier plaatje van mijn uitlaat (ok plaatje zuigt...ff kickerdiekick).)
full

Laatst bewerkt:
Heb er destijds bij motozoom 2 besteld voor mijn motoren. Ik heb ze wel allebei moeten laten bewerken door een collega van me die handig is met metaal.. Bij de ene was de diameter 1 mm te groot, dus die moest ie wat afdraaien en bij de andere moest de hoek van de bocht aangepast worden (helemaal een teringklus)

In de ene motor heb ik hem altijd zitten want daar zit alleen maar een open pijp op en dat ding draait 14000 rpm max en in de andere zit ie alleen als ik naar duitsland wil.

full

Gewoon ff zelf maken :Y . Moet wel een beetje experimenteren met de diameter en de lengte. Deze werkte voor mijn pijp het beste met name in de lage en middentoeren. groet Fanskar :W

Dank voor jullie reacties, ik krijg alleen de indruk dat het misschien eenvouduiger is om een originele pijp op de kop te tikken.

Terug
Bovenaan Onderaan