usd voorvork

Greenspirit

MF'er
26 apr 2011
30
0
almere
goeden avond kunstenaars
zal me even voorstellen ik ben willem 53 jaar woon in almere ben auto spuiter bij een grote audi vw daeler.daar ik al vroeg kinderen had heb ik op mijn 46e mijn motor rijbewijs gehaald.ik heb toen een Kawasaki zx9r gekocht bj 2000 e model nu heb ik bijna 2 jaar geleden een zware nek en pols operatie gehad en kon niet meer voorover op een motor rijden.ik heb hem toen omgebouwd naar een naked of street dat mogen de experts uitmaken.als er belangstelling voor is kan ik wel een paar pics laten zien.nu heb ik op dit forum al zo veel moois gezien en ben nu dingen aan het uitvogelen voor aankomende winter.
vraag weet iemand wat voor een usd vork er in mijn motor pas te maken is met behoud van voorwiel en remmerij ?
gr willem
 
Eerst plaatjes dan tips :+ !! Wel handig een spuiter binnen de SF gelederen, vette hint _O-

Ik zal even voor je kijken, kwam laatst ergens een link naar een website tegen.
 
Gevonden in het techniek gedeelte, in je eigen topic _O-
Je bent er nog niet uit begrijp ik. Ik heb het even snel bekeken maar bij mij moet je ook niet zijn voor tips. Kom maar op met de foto's van je SF
 
`Alles` is in principe pas te maken, soms kun je ook je bestaande pen van je eigen voorvork in de nieuwe pas laten maken, soms moet er een nieuwe pen gedraaid worden, maar soms kun je ook met andere lagers de voorvork er zo in plaatsen.
 
:9


full
 
bedankt voor de reacties.voor zover ga ik dus kijken voor een vork van een 6 alleen zal ik de radiale klauwen iets naar achteren moeten zetten met behulp van ringen of busjes. op de foto is dat niet te zien dus denk dat deze 9 de schijven van een 6 erop heeft gezet. ik ga zo proberen om de foto,s van mijn verbouwde 9 erop te zetten
 
:N ik heb geen info voor je, maar wil wel even zeggen
dat je een mooie motor heb gebouwd. :Y :}
als je er een andere usd inbouw,blijven posten ,
want volg modus staat aan. :W
 
heb nog n usd vork van n zxr6 2004/2006 liggen met tstuk en 3 d clipons (geen kroonplaat, wel wiel as) alles in nieuwstaat (clipons zowieso nieuw) .........kiek maar
 
Terug
Bovenaan Onderaan