V Strom gestolen in Amsterdam Nieuw West

24 jun 2021
13
35
Hallo allemaal. Dit was niet bedoeld als mijn eerste post hier, maar wat kan ik doen. Mijn motor is de afgelopen 24 uur in Amsterdam gestolen uit een garage in de buurt van World Fashion Centre. Het is een Suzuki V Strom 1050 XT. Het was gloednieuw, BJ 2021, een week geleden opgehaald.
kenteken 04-MP-FR
Vin number ; JS1EF12AZM7100092

Als iemand info heeft laat het me weten!

Michal
 

Bijlagen

  • 7FAA6CDD-E8EC-44C8-9BCE-4E957923E2CD.jpeg
    7FAA6CDD-E8EC-44C8-9BCE-4E957923E2CD.jpeg
    440,1 KB · Weergaven: 163
Pfoeheee. Dat is erg vervelend voor je dat je nieuwe motor al na een week (!) gestolen is.
Bah!

Ik verwacht niet dat ik je ergens mee kan helpen maar ik wens je toch wel veel succes met een goede afronding van deze situatie.
 
Hallo allemaal. Dit was niet bedoeld als mijn eerste post hier, maar wat kan ik doen. Mijn motor is de afgelopen 24 uur in Amsterdam gestolen uit een garage in de buurt van World Fashion Centre. Het is een Suzuki V Strom 1050 XT. Het was gloednieuw, BJ 2021, een week geleden opgehaald.
kenteken 04-MP-FR
Vin number ; JS1EF12AZM7100092

Als iemand info heeft laat het me weten!

Michal
Heel naar altijd dit soort berichten.
Succes met de afwikkeling.
Maar ff uit nieuwsgierigheid :
Garage als in gemeenschappelijke parkeergarage of als in garagebox?
 
Dat is wel HÉÉL zuur zeg..

Er is op smoelenboek ook een bepaald deel voor gestolen fietsen.
Knal hem daar neer.

Heb ik vorig jaar toen ook gedaan.
Niet dat het geholpen heeft, maar je weet nooit..
 

Ook even hier zetten.
 
Jullie zullen het niet geloven, maar ze is gevonden! vanmorgen zag een buurvrouw haar in de buurt. een beetje gekneusd, een deel van de remschijf ontbreekt en de voorstoel is gebogen, maar werkt over het algemeen goed. Ik ben zo opgelucht! Ik laat haar nu repareren en investeer in serieuze sloten! blij dat ik weer kan leven
Bedankt voor de goede wensen!
 

Bijlagen

  • 02772EA9-0EB5-4A59-AD5B-FD3342699EBE.jpeg
    02772EA9-0EB5-4A59-AD5B-FD3342699EBE.jpeg
    520,1 KB · Weergaven: 154
Heel naar altijd dit soort berichten.
Succes met de afwikkeling.
Maar ff uit nieuwsgierigheid :
Garage als in gemeenschappelijke parkeergarage of als in garagebox?
het was een interparking / parkbee garage. Maar ik heb haar net terug! Ik weet niet zeker hoe, maar het lijkt erop dat die mofos het niet konden starten en weggaan. Nu moet ik haar echter een beetje opknappen
 
"gefeliciteerd" ben blij voor je dat hij terug is, maar het is gewoon te triest voor woorden dat men niet van andermans spullen kan afblijven. En nog maar niet te spreken over de opknapschade, stuurslot trouwens ook afgebroken denk ik?
 
"gefeliciteerd" ben blij voor je dat hij terug is, maar het is gewoon te triest voor woorden dat men niet van andermans spullen kan afblijven. En nog maar niet te spreken over de opknapschade, stuurslot trouwens ook afgebroken denk ik?
Dankjewel!
Ik kan me niet herinneren of het stuurslot ook kapot was. Mogelijk inderdaad. En het is absoluut bullshit dat er zoveel kerels zijn met plakkerige handen. Slechtste soort 😡
 
Jullie zullen het niet geloven, maar ze is gevonden! vanmorgen zag een buurvrouw haar in de buurt. een beetje gekneusd, een deel van de remschijf ontbreekt en de voorstoel is gebogen, maar werkt over het algemeen goed. Ik ben zo opgelucht! Ik laat haar nu repareren en investeer in serieuze sloten! blij dat ik weer kan leven
Bedankt voor de goede wensen!
Dat zijn de betere berichten!

Nou maar hopen dat die gasten een hernia hebben opgelopen tijdens het trekken aan dat ding :t
Hangen er toevallig camera's in die parkeergarage? Het is mooi dat ze die van jou niet ver kregen, maar zou nog veel mooier zijn als ze opgepakt worden en iig een tijdje geen andere motoren meer kunnen stelen.
 
Dat zijn de betere berichten!

Nou maar hopen dat die gasten een hernia hebben opgelopen tijdens het trekken aan dat ding :t
Hangen er toevallig camera's in die parkeergarage? Het is mooi dat ze die van jou niet ver kregen, maar zou nog veel mooier zijn als ze opgepakt worden en iig een tijdje geen andere motoren meer kunnen stelen.
haha ik hoop dat ze het daarom hebben achtergelaten!
 
Fijn dat je motor terug is :). Schade zou ik bij de verzekering claimen, want zo te zien is het een vrij nieuwe motor. Dan ben je vast all-risk verzekerd?! Misschien heeft het zin om in een startonderbreker te investeren, als die er al niet op zit?

Mijn eigen motor (Ducati Monster) heeft standaard een startonderbreker. Alleen met een juist geprogrammeerde sleutel kan je de motor starten.
Als ik op plaatsen moet parkeren waar ik het niet veilig vind, dan gebruik ik 3 sloten:
1. schijfremslot voorwiel
2. kettingslot voorwiel
3. kabelslot door achterwiel en aan een paal.

Verder is er ook nog de Moni Moto. Dat is een plastic koker die je ergens op je motor plaatst. Zoveel mogelijk onzichtbaar. Als je motor verplaatst wordt krijg je een alarm op je smartphone en kan je via een app. zien waar de motor zich bevindt. Zelf heb ik zo'n Moni Moto, maar ik krijg de app. niet aan de praat :?
 
Mijn eigen motor (Ducati Monster) heeft standaard een startonderbreker. Alleen met een juist geprogrammeerde sleutel kan je de motor starten.
Als ik op plaatsen moet parkeren waar ik het niet veilig vind, dan gebruik ik 3 sloten:
Iedere moderne motor heeft heden dage een startonderbreker. Dat systeem is verder echt niet zo waterdicht als je denkt.

J een deel van de remschijf ontbreekt en de
Hebben ze het schijfremslot met schijf en al afgebroken? Intens.
 
Jullie zullen het niet geloven, maar ze is gevonden! vanmorgen zag een buurvrouw haar in de buurt. een beetje gekneusd, een deel van de remschijf ontbreekt en de voorstoel is gebogen, maar werkt over het algemeen goed. Ik ben zo opgelucht! Ik laat haar nu repareren en investeer in serieuze sloten! blij dat ik weer kan leven
Bedankt voor de goede wensen!
Bloemetje voor de buurvrouw!
 
Ja, de V Strom heeft een startonderbreker en ik denk dat dit me heeft gered. Ik krijg ook zeker een gps-tracker! Ik zal beter kunnen slapen. En inderdaad de verzekering zorgt voor de schade, 2000 eur om een paar dingen te vervangen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan