Reed afgelopen zaterdag even van Eindhoven naar Lieshout op zo'n fijne weg met allemaal flitspalen aan weerszijden
Ikke even fanatiek een auto ingehaalt omdat er anders nooit een eind aan de weg komt. Ben ik de paal tot op 2 meter genaderd (reed inmiddels op de linkse baan). Flits
Volgens mij is de auto die ik aan het inhalen was geflitst omdat ik veel te dicht bij de paal was (denk ik). Nu probeer ik dit truukje vaker maar op de één of andere manier word ik nooit van voren geflitst op de motor. Tot mijn grote verdriet
Heeft er iemand dezelfde ervaringen?
Ikke even fanatiek een auto ingehaalt omdat er anders nooit een eind aan de weg komt. Ben ik de paal tot op 2 meter genaderd (reed inmiddels op de linkse baan). Flits
Volgens mij is de auto die ik aan het inhalen was geflitst omdat ik veel te dicht bij de paal was (denk ik). Nu probeer ik dit truukje vaker maar op de één of andere manier word ik nooit van voren geflitst op de motor. Tot mijn grote verdriet
Heeft er iemand dezelfde ervaringen?

)
Tot het moment daar is dat een of andere kloothommel bedenkt: "En nou pikken we het niet meer!!!" En vervolgens in de tweede kamer mededeelt dat er toch wel erg veel geld word misgelopen doordat fietsjes van voren niet geflitst kunnen worden. Trek zelf je conclusies.. Ik zie het er nog wel eens komen