vanavond jaarlijkse afscheids motor rit basischool dierdonk

biglift

MF veteraan
20 jul 2004
3.344
40
eindhoven
Even iedereen de aandacht vragen voor het volgende :

Motorrijders gezocht voor avondrit schoolverlaters


Dit jaar nemen 85 kinderen van 3 groepen 8 afscheid van
basisschool Dierdonk. Zij zullen dat doen tijdens het schoolverlaterskamp in Lierop.
Elk jaar weer opnieuw is het motorritje voor deze kinderen
een geweldige onvergetelijke happening.

Op dinsdagavond 30 juni willen wij jullie medewerking (weer) vragen voor een ritje met de motor. Ken je nog motorvrienden, die ook graag meekomen, breng ze dan mee! Vergeet a.u.b. ook niet om een extra helm mee te brengen. Zeg het voort!
Hebben we te weinig motorrijders dan rijden we 2 keer.

Voor de begeleiding (ordonnans) is het noodzakelijk dat deze motorrijders hiervoor een instructie krijgen van de politie (op een nog nader te bepalen datum) en zullen dan als “verkeersregelaar” officieel op mogen treden.
Wilt u deelnemen als verkeersregelaar dan horen wij dat graag!

Op dinsdagavond 30 juni worden alle motorrijders tussen 19.00 uur en 19.15 uur verwacht op het parkeerterrein van de Koepelkerk aan de Offermansstraat in het centrum van Lierop.

We vertrekken dan gezamenlijk naar Groepsaccommodatie “Brabantbos” in Lierop, waar de kinderen staan te wachten om op te stappen.
We zullen een (rustige) rit rijden van 60 minuten met voorrijders en met een stop onderweg. Rond 20.30 uur zijn we dan terug en is er voor elke motorrijder nog wat te drinken.

Om enig zicht te hebben op hoeveel motorrijders we kunnen verwachten, willen we jullie vragen om door te geven of je komt en met hoeveel personen/motors!
Dit kan door gegeven worden aan de volgende personen:

Wilfried Verlijsdonk of Marijke Berkers
06-81622494 0492-512021
w.verlijsdonk@chello.nl marijkeberkers@dierdonkschool.nl

Vriendelijke groeten namens de leerlingen van de groepen 8 van bs Dierdonk



ik post het maar even ik heb mezelf al van meet af aan opgegeven omdat ik vorig jaar ook van de partij was.

heb je een helm over en heb je zin in een leuke avond rit kom dan naar het centrum van lierop

maak voor de kinderen er een onvergetelijke avond van.


ik weet het het is kort dag en mischien lees je dit in de pauze op je kantoor maar als je tijd heb doe dan mee :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan