vandaag toch even naar Scheveningen: heerlijk!!

VmaxGEK

MF veteraan
18 aug 2002
1.387
0
Het was al 16.00 uur en toen kon ik eindelijk mijn motor pakken. Vooraf wat (verplicht) familie bezoek en maar op hete kolen zitten !!! Hoeveel motoren ik heb zien rijden vanuit de woonkamer bij m'n schoonmoeder, weet ik niet, maar het waren er erg veel.
Maar goed, eenmaal op weg was het leed snel geleden en het ultime motorgevoel brak los. Zelfs m'n motor had er zin in. De 145 paardekrachten waren bijna ontembaar. Scheveningen-boulevard was m'n doel.
Sta ik in Den Haag bij een stoplicht naast (ik dacht)een R6. Licht op groen en de R6 spuit weg. Oooo, dat gaat zomaar niet. Hup gas er op en de V-boost even aanspreken. Ik heb nog in m'n achteruitkijkspiegel gekeken, maar hij was nergens meer te bekennen. Hè jammer.
Onderweg nog even bij een vriend langs. Ook hij pakte zijn brommert en daar gingen we weer. Helaas was het al wat laat, maar er stonden toch nog zo'n 20 tal motoren. Toch maar niet gestopt en weer terug naar het huis van m'n vriend. op de terugweg zie ik opeens MAD V MAX rijden. Hup, omkeren en er achter aan. Weer naar de boulevard. Kletspraatje en weer snel naar huis. Binnen 17 minuten weer thuis (dat heb je zo met een Vmax)en hopen dat er geen kastje actief was onderweg.
Moraal van het verhaal: HEERLIJK TOCH DAT MOTORRIJDEN!!
 
Ik zou vandaag ook gaan rijden met een maat van me maar hij was gvd ziek
hij heeft namelijk gisteren zijn yamaha thundercat opgehaald dus het rijden zat er vandaag niet in
 
ja lekker he.
ik heb zelf om vier uur ook mijn motor even aangetrapt.
lekker bij blokzeil de dijk op.
twee keer de dijk over, en wat denk je politie.
dus de eerste de beste afslag de dijk af even wachten en weer gaaaaaan.
tot aan het einde van de dijk, ja hoor daar stonden ze weer. lekker met het vingertje te wijzen dat het zachter moest.
dus toch maar van de dijk afgegaan en een andere weg gereden.
Dus best lekker die zondag, alleen die kut politie moet ook vrij nemen op zondag.
 
Ach heb vanmorgen in me textiel ( fladderende ) jas en me volle rugzak achterop en tegen de harde tegenwind in toch nog ff de 245 km/h aangesproken voor een minuutje of wat. En dat met een RF600R met niet eens 100 pk aan het achterwiel en een opgegeven topsnelheid van 240 km/h :P

Dat moet dus zeker sneller kunnen als het weer dat toelaat en ik me fatsoenlijke pak aanheb :P

fijn zo'n dynojetkit :9~
 
Vandaag met een geleende ER5 op pad geweest, de eerste kilometers ALLEEN na het behalen van "HET" papiertje afgelopen dinsdag.Ging helemaal goed en geen gezeik meer in je oor over welke kant je op moet, echt super.
 
Sta ik in Den Haag bij een stoplicht naast (ik dacht)een R6. Licht op groen en de R6 spuit weg. Oooo, dat gaat zomaar niet. Hup gas er op en de V-boost even aanspreken. Ik heb nog in m'n achteruitkijkspiegel gekeken, maar hij was nergens meer te bekennen. Hè jammer.
:Z
 
Tja.. wel geen Scheveningen... maar wel even de max uit de schuur gehaald... dat werd ook wel tijd na zo'n dikke 5 week na de aanschaf... was toch wel even heel nieuwsgierig of de beruchte Vboost wel zou werken...(de motor is ooit uit Duitsland gekomen)... en yesssssss... wat een power komt er los bij die 6000 toeren... echt wel heeeeeeeeeel gaaf... daar gaat ik nog veel plezier mee beleven... ;)
Heerlijke motor... maar heeft wel een klein beurtje nodig denk ik... de achterrem werkte bijna niet... en last van afslaan bij stoplichtjes... liep een beetje onregelmatig stationair...
Al met al... verheug ik mij weer op de volgende rit... :]
 
het heeft idd wel lang geduurt he voor dat ze wakker werden :+

Marruh bob , ff laten afstellen en een klein beurtje is altijd aan te raden eens per jaar,... laat ook je carbs ff synchroniseren !

Ben trouwens na scheveningen nog ff naar ppp gereden om te kijken of er daar nog wat te beleven viel,.. op peulwijkwest (geloof ik) stond er 1 motorrijder met pech '( tewachten in de kou op ze broer en kameraad om opgepikt te worden,.. nog even met hem zitten ouwehoeren (volgens ons reed max nog ff voorbij aan de andere kant die nog ff een wheelie trok) ik hoop dat hij niet lang heeft moeten wachten want het werd behoorlijk koud !
 
Laatst bewerkt:
Nou heb ik HELE GROTE spiegels! Ik dacht al, hij kan toch niet verdwenen zijn.
Bedankt voor de tip! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan