Gerwen
Rookie
Gisteren ging ik even rijden op m'n kawa GPZ 500 (eigenlijk het Amerikaanse model, de EX).
Je weet wel, goed opwarmen en dan even lekker gassen langs slingerbaantjes.
Toen de E17 terug huiswaarts genomen, geen enkel probleem. Stop ik even bij een maat van me om wat bij te lullen, en na ongeveer tien minuten wil ik de gipzer opnieuw starten...
euhm... nee dus. De startmotor slaat aan, maar krijgt blijkbaar geen beweging in de cylinders. Ook wanneer je 'm in z'n één zet en probeert om hem al lopende te starten krijg je enkel een slepend achterwiel.
Hoe is dit mogelijk, vrienden?
ik ben benieuwd...
Ohja, een duizendtal kilometer terug zijn de kleppen gesteld, olie ververst, nieuwe luchtfilter, koelwater,...
Je weet wel, goed opwarmen en dan even lekker gassen langs slingerbaantjes.
Toen de E17 terug huiswaarts genomen, geen enkel probleem. Stop ik even bij een maat van me om wat bij te lullen, en na ongeveer tien minuten wil ik de gipzer opnieuw starten...
euhm... nee dus. De startmotor slaat aan, maar krijgt blijkbaar geen beweging in de cylinders. Ook wanneer je 'm in z'n één zet en probeert om hem al lopende te starten krijg je enkel een slepend achterwiel.
Hoe is dit mogelijk, vrienden?
ik ben benieuwd...
Ohja, een duizendtal kilometer terug zijn de kleppen gesteld, olie ververst, nieuwe luchtfilter, koelwater,...