Veel gebeurd

edwarddekker

Rookie
27 nov 2022
9
10
Zaamslag
Twitter
Hallo,

Ik heb jaren geen motor-forum bezocht of iets gepost. 10 jaren zijn voorbij gegaan en heb ik mijn hele leven opnieuw moeten oppakken sinds ik dit forum voor het laatst bezocht. Het valt niet mee, maar door heel hard aan mijzelf te werken kan ik eindelijk zeggen dat ik alles hebt opgelost en is het ook fijn dat ik weer rustig kan gaan denken aan mijn toekomst.

Ik moest namelijk door een heel diep dal en onterecht werd ik tussen 2012 en 2015 in Spanje vastgehouden door de overheid. Ik kan gelukkig weer verder denken aan de toekomst al is dat vaak moeilijk om te realiseren.

Mijn oude Honda Pan-European is ontvreemd en daardoor heb ik nu nog geen motorfiets. En heb ook de hoop opgegeven dat die ooit terugkomt. Ik deed via dit forum wel eens mee met een rondje Zeeland of een rit naar de Moezel. Hopelijk dat een goede vriend mij eens wilt meenemen op een tochtje of ritje?

Ik hoop via deze post dat anderen inspiratie uit mijn berichtje halen en ook positief in het leven staan.

Vriendelijke groeten,
Edward
 
Laatst bewerkt:
Nou Edward,
Fijn dat je weer positief in het leven staat. Wel zo houden hé. Je leeft vandaag, je leert van de foute van gisteren en morgen is er weer een dag. 8-)
 
Success Edward. in maart hebben wij een meet and greet. Samen wat sleutelen, wat drinken.
Misschien iets voor jouw? Tegen die tijd heb je hopelijk al wat gevonden.

 
Success Edward. in maart hebben wij een meet and greet. Samen wat sleutelen, wat drinken.
Misschien iets voor jouw? Tegen die tijd heb je hopelijk al wat gevonden.

Dat is heel erg aardig van je voor de uitnodiging. Ik heb echter geen eigen vervoer daar naartoe. Ook woon ik aan de overzijde van Nederland in Zaamslag. Dan is Eck en Wiel wel een hele onderneming om er te komen. Hoewel ik graag eens zou willen kijken hoe anderen sleutelen aan hun motorfiets.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nieuws!

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met iemand dat ik komende jaren ga sparen voor een nieuwe motorfiets. Ik zal dan elke maand 250 euro's gaan sparen zodat ik een nieuwe motor kan gaan kopen over een lange termijn. En als ik iets extra overhoudt dan gaat dat gelijk ook in de grote pot voor de motor. Ik wil dan wederom een nieuwe Honda gaan regelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan