motomaatje
MF'er
Zijn er in veenendaal ook motorrijders die op M-F zitten. Af en toe samen willen rijden ![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Zijn er in veenendaal ook motorrijders die op M-F zitten. Af en toe samen willen rijden![]()

Jawel![]()
welke deel van V'daal zit je?
Kom gezellig kijken in het Ede topic, daar zitten alle MFers uit de omgeving.
Gr Ruud

daar zitten de meeste uit deze streek.Ik zal binnenkort wel eens langs waaienWelkom Boef, ik zou zeggen, kijk ff in het Ede topic..daar zitten de meeste uit deze streek.

ook ik kom uit de buurt![]()
dragonder noord.... checkdragonder noord. ga morgen bij ede kijken.

Rutgertje... rutgertje... ik ken 1 rutger... maar die is het vast niet?Hey beerhunter,
tis alweer tijdje geleden,maar ik moest je nog de groeten doen van Rutgertje![]()
ook ik kom uit de buurt![]()
de klomp! dat is wel erg dicht bij mij
en nog een gele soes ook 

Jij woonde toch in Ede Mike?

dat is idd wel heel dichtbijvolgens mijn persoonlijke gegevens woon ik in Ederveen![]()

Zie nu pas dat je GSX-R rijd,en waar je woont, jij bent toevallig toch niet Berry?
nancy is de naam

klein mannetje, mijn leeftijd, S***k als achternaam?@t beer, dacht het wel,maar misschien vergis ik me.. Was best een tijdje geleden dat iemand dat vroeg![]()

Nou, bij deze@t Unruled, je kan het ook zo zien,dat al die mensen uit Veenendaal nooit op het idee zijn gekomen om een Veenendaal topic te openen![]()