Dank je wel!Spanningsregelaar lijkt mij de eerste verdachte.
tussen spanningsregelaar en accu vind je in het algemeen weinig zekeringen , tussen accu en startmotor ook niet.lekker afgezekerd dan..
maar wel voor je cdi
Is het een verdachte of een vermoedelijke dader? Stel dat die een Alibi heeft?Spanningsregelaar lijkt mij de eerste verdachte.
stekkers en bedrading kunnen ook gewoon smelten door corrosie. corrosie is weerstand en als daar stroom doorheen gaat wordt het warm en als er dan niet genoeg koeling is wordt het zo heet dat het smelt of verbrand. en daar is helemaal geen hoge stroom voor nodig die een zekering laat springen.lekker afgezekerd dan..
En dan vooral de stekkerverbinding van de spanningsregelaar. Veel overgangsweerstand zorgt hier voor veel warmte.stekkers en bedrading kunnen ook gewoon smelten door corrosie. corrosie is weerstand en als daar stroom doorheen gaat wordt het warm en als er dan niet genoeg koeling is wordt het zo heet dat het smelt of verbrand. en daar is helemaal geen hoge stroom voor nodig die een zekering laat springen.
Ik denk dat je bedrading ergen doorgeschuurd is tegen je frame en zo de boel opgefikt heeft, er is nl genoeg bedrading ongehinderd door een smeltveiligheid over om problemen te veroorzaken.Dank je wel!
BMW r1150RIs het een verdachte of een vermoedelijke dader? Stel dat die een Alibi heeft?
@Renschoen over wat voor motor hebben we het?
En was is de onderhoudsgeschiedenis?BMW r1150R
Ik denk dat je bedrading ergen doorgeschuurd is tegen je frame en zo de boel opgefikt heeft, er is nl genoeg bedrading ongehinderd door een smeltveiligheid over om problemen te veroorzaken.
laat je het ons nog weten?