Verder gaan in topic waar het vorige bezoek eindigde

Status
Niet open voor verdere reacties.

martindj

MF veteraan
4 dec 2006
1.160
0
Alphen aan den Rijn
Zoals bekent kan je doormiddel van het klikken op de 'rode envelop' verder gaan in een topic waar je de vorige keer gebleven bent.

Is het niet mogelijk om dit ook in te voeren door de 'blauwe envelop', zodat je altijd in een topic terug kan keren op de plaats waar je gebleven bent in dat topic?

Het lijkt me dat dit technisch wel mogelijk zal zijn, maar kan me voorstellen dat dit niet wordt gedaan omdat er dan per topic de nodige logs bijgehouden moeten worden.

Maar aangezien het me wel erg handig lijkt, toch even een verzoekje :)
 
'Verder gaan in topic waar het vorige bezoek eindigen' > 'Verder gaan in topic waar het vorige bezoek eindigde'


verder zou ik geen antwoord weten :)
 
als je dat dropdownmenu met het aantal reacties openklapt zie je de optie "nieuw" staan, is dat wat je zoekt?


edit: is niet helemaal wat je zoekt. Je gaat dan naar de eerste post na je laatste bezoek, maar het komt in de buurt, zolang je maar het topic helemaal uit leest elke keer :P
 
Laatst bewerkt:
Alhoewel, volgens mij ga je dan naar de post die als eerste is toegevoegd na je laatste forum bezoek. Het ga mij specifiek om de eerste nieuwe post in dat specifieke topic.

Misschien dat dit wel zo is hoor, maar volgens mij niet :)
Ga het wel even proberen te testen

..edit..
Het is dus na je laatste forum bezoek als ik het goed zie, niet na je laatste bezoek aan dat specifieke topic.
 
Laatst bewerkt:
Er wordt niet per onderwerp bijgehouden welke reactie je als laatste hebt bekeken. Dit is door de grootte van het forum niet te doen (60.000 gebruikers en 180.000 onderwerpen inmiddels :)) Het is puur een vergelijking met de laatste keer dat je op het forum was.
Daarom is dit alleen mogelijk voor de 'rode' linkjes, bij de blauwe is het onderwerp ouder dan je laatste bezoek.

Wat ik wel kan doen is de blauwe mapjes naar de laatste pagina laten linken, maar dat voegt weinig toe aan de linkjes die er al staan.
 
Laatst bewerkt:
Had al het vermoeden dat het ondoenlijk was, omdat er dan teveel logs bijgehouden moeten worden.

Maar ik denk ik vraag het toch ff, bedankt voor je reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan