Deze bedoelde ik
Eerst de standaardwaarden voor een bestuurder van 68 kilo:
Voorzijde:
Ingaande demping (compression): helemaal dichtdraaien, 9 klikken terug (maximaal 12)
Veervoorspanning (preload): 14mm (7 lijnen) van de 20mm zichtbaar
Uitgaande demping (rebound):helemaal dichtdraaien, 7 klikken terug (maximaal 12)
Achterzijde:
Ingaande demping (compression): helemaal dichtdraaien, 10 klikken terug (maximaal 20)
Veervoorspanning (preload): 9mm zichtbaar (deze sleutel is niet als origineel Kawasaki gereedschap te koop)
Uitgaande demping (rebound): helemaal dichtdraaien, 10 klikken terug (maximaal 18)
Rijhoogte: in de handleiding staat niets over het instellen van de rijhoogte
Een goede indicatie voor een bestuurder van 80 kilo:
Voorzijde:
Ingaande demping (compression): helemaal dichtdraaien, 4 klikken terug (maximaal 12)
Veervoorspanning (preload): 4mm (2 lijnen) van de 20mm zichtbaar
Uitgaande demping (rebound): helemaal dichtdraaien, 5 klikken terug (maximaal 12)
Achterzijde:
Ingaande demping (compression): helemaal dichtdraaien, 5 klikken terug (maximaal 20)
Veervoorspanning (preload): 9mm zichtbaar
Uitgaande demping (rebound): helemaal dichtdraaien, 6 klikken terug (maximaal 18)
Rijhoogte: de rijhoogte kan naar behoeven ingesteld worden
Tenslotte een tabel van Moto73, die hebben de ZX-6R uitvoerig op het circuit getest. Bij de test is de bandenspanning verlaagd naar 2.2 bar voor en 2.0 bar achter:
Voorzijde:
Ingaande demping (compression): helemaal dichtdraaien, 2 klikken terug (maximaal 12)
Veervoorspanning (preload): 8mm (4 lijnen) van de 20mm zichtbaar
Uitgaande demping (rebound): helemaal dichtdraaien, 2 klikken terug (maximaal 12)
Achterzijde:
Ingaande demping (compression): helemaal dichtdraaien, 4 klikken terug (maximaal 20)
Veervoorspanning (preload): plus 2 omwentelingen
Uitgaande demping (rebound): helemaal dichtdraaien, 1 klik terug (maximaal 18)
Rijhoogte: voor een grotere grondspeling was de rijhoogte hoger dan normaal
suc6 met afstellen