Je kan dan het beste bij Hyperpro langsgaan,niet goedkoop wel super goed.
Hun passen de vering naar jou wensen en rijstijl aan.
https://www.googleadservices.com/pa...ahUKEwiN8Z_ModzYAhWFmLQKHfl9D7YQ0QwIJQ&adurl=
Blijft wel dat je basissetup goed moet zijn, afgestemd op jouw gewicht, rijstijl en gevoel.. bezoekje aan een specialist om de afstelling te doen is een investering die zich dubbel en dwars terugverdiend in rijplezier.
mijn tip: ga naar een allround specialist (HK-suspension bijvoorbeeld) laat je daar voorlichten en je setup doen.
En zeker in Alphen halen ze niet het vel van je neus.Misschien eerst eens onderhouden?? Is de voorvorkolie al eens ververst? Achterschokdemper al eens geserviced?
Daarnaast kan je bij elk Hyperpro service center langsrijden om het gratis op jouw gewicht te laten afstellen.
Ik blijf het zeggen, anno 2018 en gratis, is toch echt bijzonder!
Lijkt mij dat je eerst bij het begin begint alvorens je er dure meuk tegenaan gaat gooien.
Ik denk dat het zo beter klopt.Daarnaast kan je bij elk Hyperpro service center langsrijden om het gratisop jouw gewichteen beetje te laten afstellen.
Kan je zo ongeveer een range geven waarbinnen de standaard veer voldoet?Ik denk dat het zo beter klopt.
Op gewicht afstellen betekent in veel gevallen een andere veer.
dat kan de verings boerKan je zo ongeveer een range geven waarbinnen de standaard veer voldoet?
dat kan de verings boer
Dat begrijp ik, maar ik bedoel als je bvb een aftermarket schokdemper + veer van YSS koopt ik daar niet direct een gewichtsclassificatie zie bijstaan.dat kan de verings boer
tja, dan bel je yss-suspension.euDat begrijp ik, maar ik bedoel als je bvb een aftermarket schokdemper + veer van YSS koopt ik daar niet direct een gewichtsclassificatie zie bijstaan.
Kan je zo ongeveer een range geven waarbinnen de standaard veer voldoet?
Dat begrijp ik, maar ik bedoel als je bvb een aftermarket schokdemper + veer van YSS koopt ik daar niet direct een gewichtsclassificatie zie bijstaan.
En zeker in Alphen halen ze niet het vel van je neus.
Was het leven maar zo simpel,ten eerste heeft een 2014 Z800 waarschijnlijk al standaardVoorveren eruit, Wilbers progessieve voorveren erin, verse olie erin,done.
Achtervereing eraf en Wilbers veerpoot erop.
Je weet niet wat voelt.
Dus als ik het allemaal goed begrijp heeft het a) geen zin om een 2dehandse motor met aftermarketveren te kopen en kan je zelfs slechter af zijn en b) zijn nieuwe motoren met bv. Öhlins af fabriek waarschijnlijk wel beter afgeveerd dan met de standaard veren maar nog steeds niet optimaal.
Ik denk dat het zo beter klopt.
Op gewicht afstellen betekent in veel gevallen een andere veer.
Waarom diewerkendam,Paul Klopp
Zo duidelijk en persoonlijk wilde ik het niet uitdrukken.werkendam,Paul Klopp
Alphen is prima, heeft voor mij een keer overgewerkt tot elf uur in de avond.Waarom dieop Alphen, maakt dat zo veel uit? (Ik ben Alphenaar dus het scheelt nogal wat reistijd)
Dat is de thuisbasis van Hyperpro. Dan heb je geen getrainde monteur/verkoper maar de ontwikkelaar van de veren. Meer kennis dus en misschien ook nog een wat scherpere prijs en service omdat er geen vaste marge op moet.Hoe werkt dat dan met wisselende belading? Ik rijd veel woonwerk, alleen met een laptop in de topkoffer. Maar ook af en toe met volledige kampeeruitrusting door de bergen, en soms ook met een passagier van 60-70 kilo. Dat zijn nogal verschillen.Waarom dieop Alphen, maakt dat zo veel uit? (Ik ben Alphenaar dus het scheelt nogal wat reistijd)
dat is het enige pluspunt van progressieve veren.Hoe werkt dat dan met wisselende belading? Ik rijd veel woonwerk, alleen met een laptop in de topkoffer. Maar ook af en toe met volledige kampeeruitrusting door de bergen, en soms ook met een passagier van 60-70 kilo. Dat zijn nogal verschillen.