VERKOCHT-Honda NTV 650 '93 leukste en goedkoopste vriendin.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malissa1993

MF veteraan
16 okt 2019
2.410
1.073
Hoogeveen
Met een beetje het gevoel alsof ik vast zit in een modderpoel met te grote laarzen, biedt ik hier mijn allerleukste, goedkoopste en handelbaarste vriendin aan.

Ze is rood met de welbekende oldskool NTV gekleurde logo, en als je haar kust dan zie je her en der op haar achterkant zilverkleurige gespoten goedje.
Mijn vorige eigenaar heeft gespoten zonder mijn andere delen af te dekken, maar dat zie je niet als je er niet begint op te letten.
Dit jaar ben ik goed onderhanden genomen, want mijn eigenaresse was niet blij met mij. Ik werd uit elkaar getrokken en mijn carburateurs zijn in een heerlijk ultrasoon badje geweest, toen hebben ze ook gelijk mijn bougies vervangen. Daar heeft mijn eigenaresse nog een factuur van.

Ik plak als een stuk tape op de weg door mijn Bridgestone battlax BT46 banden die mijn eigenaresse in april 2020 eronder heeft laten leggen, en alleen mijn kietel haartjes zijn er vanaf gereden!
En jullie begrijpen wel dat ik nog maar 27 jaar ben, dus ik kraak aan geen enkele kant. Mijn vloeistoffen en olies zijn optijd vervangen zo'n 3.000 km geleden en cardan olie is 11.000 km vervangen.
Ook heb ik LSL stuurverhogers gekregen en daardoor moest het een en ander verlegd worden, maar dat is allemaal zo netjes mogelijk weer aan het stuur vastgebonden.
Ik heb al zo'n 54.XXX ( ongeveer ) weten af te leggen en daar kunnen nog wel een paar getallen bij.


Maar, ongeschonden ben ik niet. Er is een onderdeeltje van de voorkant naar de achterkant gegaan, want mijn knipperlicht begon scheef te gaan. Een bout van de tankdop is daar in het gaatje gegaan. Geen probleem, want de mini tanktas van SW motech loste het probleem op. En die krijg je er gewoon bij!
Ook lek ik een beetje olie langs de randjes van de klepdekselpakking en dat zou op kort termijn wel opgelost moeten worden. maar wees gerust, aan mijn olie verbruik merk je niks. Als ik lekker opdreef ben, dan ruik je het misschien wel.

Ik hoop dat ik je daarmee niet heb afgeschrikt, want ik ben de allerbeste allermans vriend(in). Koop mij als je net begint met rijden. Koop mij voor makkelijk onderhoud. Koop mij als je een makkelijke, wendbare motor wil. Koop mij... gewoon... omdat ik leuk ben. :Y

Mijn eigenaresse staat open voor vragen.

Klinkt misschien gek, maar ik hou niet van proefritjes, dus die biedt ik ook niet aan. Wat je ziet is wat je krijgt, wat je hoort dat klopt. Ze kan als ik wil nu een rondje nederland sjeezen.

Maaar..... voor de prijs van..... 🥁🥁🥁🥁🥁 € 600,- Haal jij haar toch gewoon op ?! 🥂

Ze staat in Hoogezand ( Groningen )
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2020-05-30 at 18.47.50 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2020-05-30 at 18.47.50 (1).jpeg
    422,9 KB · Weergaven: 22
  • WhatsApp Image 2020-09-26 at 17.54.14.jpeg
    WhatsApp Image 2020-09-26 at 17.54.14.jpeg
    508,3 KB · Weergaven: 20
  • WhatsApp Image 2020-06-12 at 15.03.32.jpeg
    WhatsApp Image 2020-06-12 at 15.03.32.jpeg
    189 KB · Weergaven: 19
  • WhatsApp Image 2020-05-30 at 18.47.50.jpeg
    WhatsApp Image 2020-05-30 at 18.47.50.jpeg
    465,4 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan