Verkocht! SUZUKI SV650 N 28500 km 2007 zwart met Yoshimura

Status
Niet open voor verdere reacties.

motoIVO

MF'er
5 apr 2016
78
23
Den Bosch
Bijna 4 jaar op deze motor gereden en omdat het een hobby is wil ik weer wat anders proberen. Dus heb ik de knoop doorgehakt. Deze SV650 2-cilinder uit 2007 is een fijne stuurfiets gebleken met veel kracht onderin. Komt ook goed tot z'n recht in de Eifel etc.

* De motor heeft jaarlijks onderhoud gehad bij de heren van www.motorsportshop.nl
* Elke jaar de olie (Motul of Putoline) en filter (K&N) vervangen
* Zo ook 1500 km geleden olie& filter icm met remvloeistof en nieuwe bougies
* De motor staat op pilot power 2ct banden waarvan de achterband aan vervanging toe is
* Half jaar geleden een nieuwe accu gekregen
* Altijd binnen gestald en aan de druppellader
* Yoshimura S3 uitlaat met het juiste geluid!
* Geen corrosie aan de veerpoten ( komt blijkbaar vaak voor)
* Elke winter een flesje fuel stabilizer in de tank
* KM stand: 28,500

Motor is ter inruil aangeboden bij motoport maar daar kwamen we niet uit. Zij hebben de motor laten bekijken door een monteur en de conclusie was dat de SV is een nette staat is.

Motor staat in Den Bosch, kan eventueel bij een normaal weertype ook bekeken worden in Alkmaar.

De vraagprijs is 3100 Euro

20191026_175703.jpg20191026_175529.jpg20191026_175552.jpg20191026_175717.jpg20191026_175522.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Uit welk jaar komt hij? Wat is je vraagprijs?

Heb je trouwens gezien dat je dezelfde foto meerdere keren hebt neergezet?
 
Hi, ja ik moet de advertentie nog afmaken. Vanmorgen een advertentie gemaakt en uiteindelijk was die niet geplaatst. Dus vandaar nu even gekeken of deze er nu wel op kwam. Inderdaad met de foto's ging het ook niet top. Ik ga deze aanvullen.
 
Wat leuk dat het niet in de buurt komt maar je zet ook niet neer wat je wel wil hebben dan. Dus is het niet echt gek dat ik zomaar een bod doe.
 
Zit geen ABS op, klopt dat ?? en wat is de km stand.
Er zit inderdaad geen ABS op (nooit gemist ook). Kilometerstand is rond de 28500. Afgelopen zaterdag nog een rondje gemaakt 👍en niet naar de tellerstand gekeken dus mocht je die op de kilometer nauwkeurig willen weten de hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon nog een jaar rijden . Volgens jaar is de Corona voorbij. En wil iedereen weer een motor. Maar nu even niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan