Verkocht: Triumph street triple 2008 - jet black

Nickolaas

Rookie
17 jan 2020
29
21
Amstelveen
Mooie zwarte Triumph Street Triple 2008 die net boven de 30dkm staat. De motor is vanaf 2008 in de familie dus alle historie is bekend bij mij, en ook op te vragen bij Roke motors. In 2018 is hier de grote beurt met kleppen uitgevoerd en dat was 4dkm geleden. Er zitten pilot power banden onder die nog wel een paar duizend mee kunnen.

$_86.JPG


Er zitten uiteraard kleine gebruikssporen op en ik ben bij wegrijden een keer omgevallen. Dit is alleen op 1 valdop te zien en aan een kras op de achterkap. Zonde, en vooral heel dom. Dat was meer dan 5 jaar en ongeveer 10dkm geleden.
De motor is helemaal goed, heel erg mooi, in goede staat van onderhoud met een lekker (fatsoenlijk) geluid en geweldige rij eigenschappen. De foto's zijn van afgelopen september en enkele weken terug. Hij glimt nu dus ook nog zo in de schuur. Natuurlijk weet de motor niet wat pekel is. In de winter gaat er een deken over.

Extra's:
Ohlins pomp
Arrow uitlaat van voor tot achter
Valblokken
Fly screen
Belly pan
Korte kentekenplaathouder
Radiateur kappen in jet black
Korte hendels
Barracuda spiegels, stuurblokken en stuur
Gel buddyseat
Tanktas en back Seat tas origineel Triumph
Street triple heel plates
Extra olie filter en wat originele onderdelen, 2 sleutels en de onderhoud facturen van afgelopen jaren. Zie foto's voor wat er allemaal bij zit.
$_86.JPG

De Triple is dikker dan een R uitvoering en van een liefhebber. Hij staat altijd in een droge schuur, is met liefde behandeld en er is begin dit jaar nog een nieuwe accu in gezet.
Gaat met wat pijn in het hart weg wegens aanschaf andere motor.

Dromers: blijf dat vooral doen. Het is ook een prachtige motor, maar hij staat mij totaal niet in de weg. Dus bieden mag, maar houd het fatsoenlijk.

$_86.JPG


Motor staat ook op marktplaats: Klik hier

De TomTom zit er niet bij overigens
 
Foto's zijn gemaakt enkele weken terug in september?
Dat is inmiddels meer dan "enkele" aangezien het nog september moet worden.

Verder gratis kick voor deze mooie motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan