VERKOCHT - Zwevende schijven 320mm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leeke

MF veteraan
14 feb 2004
2.037
360
Breda
Te koop;
Zwevende remschijven, merkloos, passend op velg van Honda VTR-SP en CBR Fireblade.

Buitenmaat is wel 320mm, geperforeerde buitenring is 30mm.
Passen niet met originele remklauwen.
Schijven zijn 6,5mm dik.

Vraagprijs €100,-


1000031443.jpg
 
Wow. Bijzondere dingen dan.... 6,5mm dik is echt bijzonder. En ook zo'n smalle ring...
Ik kan er helaas niks mee maar ben wel benieuwd naar het verhaal achter deze schijven eigenlijk :t
 
Ik kreeg van 'hans zx 10' deze reactie op mijn advertentie bij 'onderdelen te koop';

Dit lijkt op een setje raceschijven want die hebben band 30mm,Brembo heeft daar klauwen voor specifiek voor deze 30mm,zijn altijd klauwen alleen geschikt voor racerij.
Remklauwen voor straat zijn voor 34mm band remschijven.
 
Ik kreeg van 'hans zx 10' deze reactie op mijn advertentie bij 'onderdelen te koop';

Dit lijkt op een setje raceschijven want die hebben band 30mm,Brembo heeft daar klauwen voor specifiek voor deze 30mm,zijn altijd klauwen alleen geschikt voor racerij.
Remklauwen voor straat zijn voor 34mm band remschijven.
Kijk daar wordt het al weer wat duidelijker van. Maar ook die dikte joh. Ik weet dat MotoMaster speciaal voor de superbikes 7mm dikke schijven maakt, dit komt aardig in de buurt. Maar je moet er dus NIET standaard klaauwen en blokken voor hebben... Wel ooi spul dus!
 
Kijk daar wordt het al weer wat duidelijker van. Maar ook die dikte joh. Ik weet dat MotoMaster speciaal voor de superbikes 7mm dikke schijven maakt, dit komt aardig in de buurt. Maar je moet er dus NIET standaard klaauwen en blokken voor hebben... Wel ooi spul dus!

Klopt. Had ze overgenomen voor op een SP1, maar kan er dus helaas niks mee, tenzij ik de boel grondig verbouw, in de zin van radiale adapters en speciale race-remklauwen. Maar mijn SP is geen circuitfiets dus lichtelijk overbodig allemaal...
 
Laatst bewerkt:
Kijk daar wordt het al weer wat duidelijker van. Maar ook die dikte joh. Ik weet dat MotoMaster speciaal voor de superbikes 7mm dikke schijven maakt, dit komt aardig in de buurt. Maar je moet er dus NIET standaard klaauwen en blokken voor hebben... Wel ooi spul dus!
Superbikes brembo zijn zelfs 8mm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
0
Weergaven
321
Reacties
2
Weergaven
979
Reacties
0
Weergaven
199
Reacties
7
Weergaven
3K
Terug
Bovenaan Onderaan