Ja daar heb je idd gelijk in maar ik voel toch wel aan dat hij minder hard gaat dan dat het zou moetenVermogen meet je niet op het circuit, maar op een testbank.
Ja idd. Maar ik had wel de indruk dat hij de eerste 2 rondjes hard ging, en dan begon hij wat trager te worden. Dit heb ik eigenlijk vergeten te vermeldenIk neem aan dat je, onafhankelijk van de snelheid van je maat, merkt dat de motor inhoud/minder goed oppakt dan voorheen ?
Benzinepomp heb ik ook al aan gedacht. Maar hoe zou ik deze kunnen testen? En wat is TPS? Sorry ik ben nog een leek in de technische dingen van een motoTPS of de benzinepomp.
Dat zou zeker kunnen.Ik heb gisteravond eens enkele dingen getest en bekeken, de bougie van cilinder 4 was zwart. De andere waren goed. Nu zag ik ook dat er een verkeerd type bougie in zat. We hebben ook eens een compressiemeting gedaan en dit was ook in orde. De injectoren hebben we proper gemaakt en getest (natuurlijk met een vriend die er veel meer van kent dan ik), dit zag er ook goed uit. We hadden ook op alle 4 ontsteking. Er waren ook nergens geen rubbers gescheurd. Heb nu nieuwe boegie´s besteld. Zou dit de oorzaak kunnen zijn?
Benzinedruk meeting ..............veel te veel mogelijkheden. begin eens met een groot OH en compressie meting.
En hoe doe je dit juist? Gewoon een drukmeter plaatsen tussen pomp en de injectoren? Moet dut dan constante druk geven of is dit afhankelijk van het toerental?Benzinedruk meeting ..............