Verrijdbaar Motorhok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi hokkie maar wel een handicap dat ie niet zomaar uit je tuin komt..
Heb zelf vorig jaar zoiets 2e hands gekocht en die ging achtreaf ook niet door de poort..
Gelukkig woonde die persoon in een hoekhuis en konden we hem aan de zijkant over de heg in het plantsoen zetten en vanaf daar op de tandemasser van mn zwager.
Op de "open kant" wel ff een extra balk getimmerd en vanaf daar ook balkje omhoog naar het dak voor versteviging tijdens het transport !
Het was nog best een hele zware "doos" om zo ff op en af de kar te tillen..:+
 
Ik ga van de week eens proberen of het in een bepaalde hoek toch niet mogelijk is om 'm uit m'n tuin te rollen als één geheel...haha
 
Ik denk dat als alleen het dakje eraf wordt gehaald hij wel door de poortdeur kan...

Hij is nog uiterlijk drie weken te koop zoals ie er nu bij staat en daarna wordt het brandhout helaas.
 
Het hokje gaat nog 1 week als "hokje" door het leven, daarna gaat ie uit elkaar.

Dus als iemand 'm wil overnemen hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
Brandhout.... geef m dan gewoon weg ipv geld te vragen.
Geen belang overigens .
Neem 't niet te letterlijk...man man
Het is gelakt, dus gaat niet in de brand hoor, wees gerust.

Voor jouw gemoedsrust zal ik het zo zeggen : het hout krijgt dan een nieuwe bestemming.

En bedankt voor je nuttige bijdrage, vooral gezien je geen interesse hebt. 👍
 
Lak brandt best goed hoor.

Ik had interesse, maar keek nog eens goed naar de maatvoering en kom er niet mee weg helaas.
 
Lak brandt best goed hoor.

Ik had interesse, maar keek nog eens goed naar de maatvoering en kom er niet mee weg helaas.
Haha ja dat klopt, maar is niet echt gezonde lucht waar daar vanaf komt natuurijk...:)

Jammer, maar als het niet past dan past 't niet helaas.
 
Neem 't niet te letterlijk...man man
Het is gelakt, dus gaat niet in de brand hoor, wees gerust.

Voor jouw gemoedsrust zal ik het zo zeggen : het hout krijgt dan een nieuwe bestemming.

En bedankt voor je nuttige bijdrage, vooral gezien je geen interesse hebt. 👍
Graag gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan