vertrek meeting 12 sept mf oost

Als het een b-tje weer, is wil ik ook graag mee.

Voorstel:

- Verzamelen 10.00 uur bij Tex Hengelo
- Vertrek rond 10.15 uur
- Aankomst 1e benzinepomp A50 gerekend vanaf A1 +/- 11.00 uur ( ok Phr3ak?)
- Aankomst Mac Veenendaal +/- 12.00 uur

Is dit wat? Ik hoor het wel.

Grtz. WouteR1

PS.1: Vil, de Tex in Hengelo is vanuit Enschede het makkelijkst te vinden via de A35. Als je in Enschede de A35 richting Almelo rijdt, afslag Oldenzaal/ Hengelo Noord aanhouden. Na de mooie bocht de 1e afrit ( dacht Borne) nemen. Einde afrit rechts, dan zie je direkt aan je rechterhand de bewuste Tex liggen.

PS.2: Als ik er om 10.15 uur nog niet ben, dan is het voor mij toch te slecht weer. '(
 
ehm
ok dan moet ik het maar eens proberen,lijkt me wel toppie

noteer me maar

:]
Zal je ff tot leider bombarderen:

Zorg dat je ergens op de A12 richting Veenendaal terecht komt... |(

Afrit Veenendaal, Mac gelijk naast de snelweg! :z

(Als je vanaf de afrit de verkeerde kant opgaat -> Burger King aan de rechterkant, ook lekker!)
 
Zal je ff tot leider bombarderen:

Zorg dat je ergens op de A12 richting Veenendaal terecht komt... |(

Afrit Veenendaal, Mac gelijk naast de snelweg! :z

(Als je vanaf de afrit de verkeerde kant opgaat -> Burger King aan de rechterkant, ook lekker!)

[me]Phr3ak rijdt nu blindelings richting die mac donalds in veenendaal :P [/me]
 
hoelaat ongeveer

kunnen apeldoorn toch wel meepakken ofniet??

waar is de topic crew


ja sorry hier was ikke
de route en de tyd voor morgen is oke als het maar droog is heb geen zin om met dikke buiien naar veenendaal te rijden maar als het weer redelijk is komen we met 3 personen ikke erik gsxr en een maat van ons heb er wel zin in
we zullen mits het droog is om 10 uur bij de tex zijn
hoeveel gaan er nu mee??
 
ff namen genoteerd van wie dr allemaal meegaan
 
Laatst bewerkt:
Vandaag isset nog wel aangenaam weer, hopen dat we morgen ook geluk hebben. Ik zal zorgen dat ik er ben morgen (tenzij het echt noodweer is).
Greetz
Martian
 
wie verzamelen dr bij de tex:

...
fully
...

- Verzamelen 10.00 uur bij Tex Hengelo
- Vertrek rond 10.15 uur
- Aankomst 1e benzinepomp A50 gerekend vanaf A1 +/- 11.00 uur ( ok Phr3ak?)
- Aankomst Mac Veenendaal +/- 12.00 uur
Denk niet dat ik eerst naar de Tex in Hengelo kom. Is nl een beetje omrijden vanuit Zwolle. Als ik al ergens aanhaak zal dat pas op de A50 zijn.

:P
 
Zal bij de benzine pomp staan die als eerste NA Apeldoorn komt, dus aan de A50 ligt ;)

Wie dan aanhaakt, haakt maar aan, zo niet .... das dan vette pech :P

See you !
 
tijdens die vorige mf meeting hadden we meer geluk met het weer. Alhoewel het in Enschede er nu zonnig uitziet, maar met die harde wind kan dat zo omslaan natuurlijk :?
 
luitjes wat is dit dan '( een beetje wind en een beetje regen af en toe :P we zijn toch nie van suiker :P :+


ik sta iig aan de 1e benzinepomp op de A50 net na apeldoorn :9
 
ben ff buiten geweest. waait idd net ff te hard. vanmiddag zou de wind sterk afnemen, dus ga straks dan nog wel stukkie rijden... helaas.....
 
Kom op mensen.....ik kom zelf uit Apeldoorn, maar de mensen die liever niet over de snelweg gaan, kunnen ook binnendoor naar veenendaal, is maar een half uurtje...
plus zijn er leuke bochtjes :]
Wie gaat er????
 
Zo, nu lees ik het allemaal wel. Vanochtend had ik geen tijd meer om het forum te checken, ik d8 ik zie ze wel bij de Tex. Niet dus :( . Gelukkig was ik niet helemaal in m'n uppie want Vila kwam ook nog. Die had vanochtend ook niet meer het forum gecheckt dus we hebben nog een half uur gewacht alvorens we richting Apeldoorn zijn gereden. Aldaar hebben we blijkbaar op de verkeerde parkeerplaats staan w88 op Phr3ak & Co want die zagen we pas in Veenendaal.

Ik heb weinig last gehad van wind en op de heenweg tot 3x toe een paar druppeltjes water, afgewisselt met een hoop zon. Was erg gezellig in Veenendaal en later in Amersfoort hebben we nog ff gekeken naar een paar stunts. Al met al een erg geslaagde dag :} . Volgende keer iedereen wel mee?
Greetz
Martian
 
Terug
Bovenaan Onderaan