Vertrek Megameeting MF OOST Op 24-09-06

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onder voorbehoud geef ik me ook vast op.

Locatie nog ff niet bekend aangezien ik tegen die tijd misschien een kamer heb in enschede. Ik wil in ieder geval wel ff naar de MM aangezien ik de eerste dit jaar al heb moeten missen :N

PS. nog iemand die kamers in de aanbieding heeft?
 
Ik, Madura_GV_Twente a.k.a. Martijn geef mij (en bijrijdster) onder voorbehoud op. Dit nog ff in overleg ivm verjaardag (en de weersverwachting)

Wij zullen dan bij de Texaco in hengelo komen.

Greets
martijn
 
Jeetje, is 120 niet véél te hard :? :? :?

Denk dat ik maar afhaak, want zulke snelheden met
zo'n grote groep is erg gevaarlijk!!!
 
Jeetje, is 120 niet véél te hard :? :? :?

Denk dat ik maar afhaak, want zulke snelheden met
zo'n grote groep is erg gevaarlijk!!!
We kunnen speciaal voor jou ook wel een paar oranje vlaggetjes meenemen en extra zijwielen :Y als je daar behoefte aan hebt.
 
Ik weet nog niet of ik met de groep mee ga. Heb een passagier bij me die eigenlijk nog heeeel weinig motorervaring heeft. Heb met hem wel eens 140 gereden, maar dat vond ie niet echt leuk. Anders rijd ik wel gewoon mee en dan haak ik indien nodig wel ff ergens af :) . Helaas is het niet anders, had wel graag beetje gas gegeven, eerste weekend dat m'n motor op vol vermogen staat })
 
als je geen 140 durft te rijden wat doen je dan op een motor of is het een sjoppert ? Enne 120 moet lukken toch...
 
Ik weet nog niet of ik met de groep mee ga. Heb een passagier bij me die eigenlijk nog heeeel weinig motorervaring heeft. Heb met hem wel eens 140 gereden, maar dat vond ie niet echt leuk. Anders rijd ik wel gewoon mee en dan haak ik indien nodig wel ff ergens af :) . Helaas is het niet anders, had wel graag beetje gas gegeven, eerste weekend dat m'n motor op vol vermogen staat })


Hij mag wel bij mij achterop.
 
Lijst weer up to date
Alleen twee twijfeltjes?
Jpd en Pork gaan jullie ook mee?

En zijn er niet meer die mee gaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan