Vertrek MM vanaf Harderwijk

Wel eerst na Afoort of niet

  • Ja tuurlijk aansluiten bij Afoort

    Stemmen: 6 60,0%
  • Maakt mij niks uit

    Stemmen: 2 20,0%
  • Nee we rijden wel vanaf hwijk door

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Nee, valt een beetje tegen hè? Als je dan ziet hoeveel er toch nog staan in het gewone HArderwijk topic, dan moet er toch genoeg animo kunnen zijn.. 8-)
 
Magere opkomst hoor, vanuit Harderwijk..

Waar zijn bijvoorbeeld SpeedyWilly, Motozzie, Theun, Anneliezzje, SV Maniac, Woeter etc. etc. etc.? :?
 
Jongens en meisjes, eventjes een voorstel van de zijde van mij en JaG:

Als we nou eens uiterlijk om 09.00 uit Dronten wegrijden, en zorgen dat we dan vóór 09.30 bij JaG haar huis zijn in Harderwijk? Jullie kunnen dan misschien het beste zorgen dat je om 9.20 klaar staat op het parkeerterrein bij de Harder, zodat we meteen door kunnen rijden en jullie aan kunnen sluiten bij ons. Dan drinken we, in plaats van op de boulevard, een kopje koffie of warme chocolademelk bij haar thuis en gaan we om uiterlijk 10.00 weer verder. Want volgens mij is haar moeder stiekem wel een beetje jaloers dat zij zondag niet mee kan, dus dachten we: laten we haar eens verrassen! In het kader van de moederdag zeg maar }) Gaan jullie hiermee accoord??
 
Ach tuurlijk geen probleem }) buren al wakker dan :P
Trouwens als we maar niet voor de koffie hoeven te betalen :X :+
 
Jongens en meisjes, eventjes een voorstel van de zijde van mij en JaG:

Als we nou eens uiterlijk om 09.00 uit Dronten wegrijden, en zorgen dat we dan vóór 09.30 bij JaG haar huis zijn in Harderwijk? Jullie kunnen dan misschien het beste zorgen dat je om 9.20 klaar staat op het parkeerterrein bij de Harder, zodat we meteen door kunnen rijden en jullie aan kunnen sluiten bij ons. Dan drinken we, in plaats van op de boulevard, een kopje koffie of warme chocolademelk bij haar thuis en gaan we om uiterlijk 10.00 weer verder. Want volgens mij is haar moeder stiekem wel een beetje jaloers dat zij zondag niet mee kan, dus dachten we: laten we haar eens verrassen! In het kader van de moederdag zeg maar }) Gaan jullie hiermee accoord??

:^

tnx voor het duidelijk posten
en goed idee om het zo te doen van de Harder ;)
 
oke dus 9.20 bij de harder!!

Regen of geen regen iedereen gaat zondag gewoon??? Niet dat ik zondag in eens alleen bij de harder sta als het flink regent!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan