vervangend circuitdagje Zolder voor 1 juni

supervet

2 of 4 cilinders.... allebei dan maar??
15 sep 2003
5.516
3.863
Heerlen
Heej,

Even voor de mensen die op 1 juni op circuit zolder hebben gereden en daar ook compleet weggeregend zijn....

Er is toen de dag werd afgelast meteen gezegd dat we konden komen rijden op 18 juni, heel relaxed dat ze iets vervangends aanbieden, maar er werd ook gezegd dat als je niet zou kunnen op 18 juni, je even moest mailen voor een andere datum.

Had ik dus gedaan, en kreeg maar geen bevestiging.... dus maar eens bellen. Antwoord: andere datum dan 18 juni gaat niet gebeuren :(

Dus als je 1 juni bent geweest en een andere dag hebt aangevraagd, helaas, je kunt alleen komende maandag komen rijden. Beetje jammer maar dan weet je het in ieder geval! na 18 juni zijn je pieken dus weg.

Ik heb na 1 juni trouwens nog een mail gehad waarin wederom werd vermeld dat je kon mailen voor een andere datum... maargoed...

Later,

Loek
 
Da's nu heel typerend voor circuit zolder.
Meerdere keren zo'n grapjes meegemaakt daar en dat is dan ook de reden waarom ik er niet meer kom.
 
Ik vind t eigenlijk een heel mooi gebaar, dat je überhaupt op een andere datum nogmaals mag komen rijden.

Niemand kan immers het weer volledig voorspellen.
En toch trekken zij het boetekleed aan?


Neemt niet weg, dat het niet nakomen van de belofte om een datum te kiezen niet erg stijlvol is.


Ik heb op 10 jaar al heel wat dagen gehad met serieuze regen.
Nog nooit het aanbod gehad zoals bovenstaand.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, vind het een erg vriendelijk gebaar. De normale reactie bij regen zou zijn: 'koop regenbanden/ga dan maar indoorkarten'. Al heb ik nooit meegemaakt dat het dermate hard regende dat de hele dag afgelast was.
 
Laatst bewerkt:
het ligt iets genuanceerder...

Heel vet gebaar inderdaad dat we mogen rijden op een andere dag! Maar de gemeente laste daar terplekke de boel af, heeft niks te maken of ik wel of niet in de regen kan of durf te rijden.

Dan mededelen dat je een datum mag kiezen en niet reageren op een verzoek voor een andere datum is jammer. Als ze nou gelijk gezegd hadden dat het 18 juni of niks was had ik iets kunnen regelen met vrije dagen. Maar er dan vandaag achter komen dat het of maandag is of niks vond ik jammer.

Mijn berichtje was meer bedoeld voor mensen die ook gedacht hadden een dag te kiezen en mogelijk nog niks gehoord hadden. Dan kun je evt. maandag nog gaan, want als ik nou toevallig dinsdag pas achter mijn mailtje had aangebeld had ik niet eens de kans gehad om maandag te gaan.

Verder helemaal niks tegen Zolder, kom er regelmatig en met veel plezier!

Later,

Loek
 
Terug
Bovenaan Onderaan