Verwaarloosde(?) motor gezien?

-Tinne-

MF veteraan
14 mrt 2003
14.543
12.226
Gouda
Nav deze zielige Kawa (nietwaar @RR Vliet) een topic speciaal voor spots van ogenschijnlijk verwaarloosde motoren….

EB129A10-DFC9-48E3-A9D1-1ECFB6A947D8.jpeg

Ze staat er al 2 jaar zo bij @RR Vliet?
 
Ik heb voor een auto die er lang stond wel eens de politie gebeld, die zouden contact opnemen met de eigenaar. Paar dagen later was ie weg. Misschien is er trouwens geen eigenaar meer… lullig, maar dat soort dingen gebeuren natuurlijk
 
Volgens mij staat er nog wel een ver*:X te suzuki een paar straten verderop en een transalp in een zelfde soort staat als bovenstaande foto's.
@-Tinne- wil je een plakboek gaan bijhouden?
 
Ik snap dit soort dingen nooit maar er zal wel een verhaal achter zitten. Bij dit soort situaties heb ik altijd zoiets van verkopen die fiets!
Dat zou er best wel eens mee te maken kunnen hebben. Eerst twijfel je, verkopen of niet? Je rijdt er immers vrijwel nooit op. Na een tijdje begint het verval in te treden. Je beseft dat de motor in deze staat nog maar de helft waard ìs van zes maanden geleden. Maar daar wil je hem niet voor verkopen, dus je neemt je voor het ding op te knappen en dan te verkopen. Ook dat duurt weer een half jaar. Uiteindelijk moet je zoveel uitgeven aan het vervangen van onderdelen, dat het de moeite niet waard ìs. Dan maar in deze staat verkopen. Maar nu krijg je er maar een paar honderd euro voor, terwijl je er 3800 voor hebt betaald. Dat wil je niet, dus laat je hem staan. Er op rijden gaat niet meer, dus.....enzovoort. Zoiets denk ik.
 
Is dat nou deze Coert?

Bekijk bijlage 1696826

Dacht hem te herkennen van m'n fietsrondje :Y
Volgens mij niet. Die ik gepost heb staat in Mookhoek, aan de dijk vlakbij de voormalige Toyota dealer, Statz. Die doet nog steeds reparaties en APK, maar is geen dealer meer. Deze die jij gepost hebt lijkt me een Suzuki te zijn, maar de foto is wat te vaag om het zeker te weten. Die Kawa die ik gepost heb, is een 2 cilinder. Terwijl degene die jij gepost hebt een 4 cilinder lijkt te zijn.
 
Ja je hebt gelijk, maar die ik post is ook Schenkeldijk, bij Mookhoek. Blauw hek, zelfs het stoepje is hetzelfde:

Geplaatste speld

Ooit heeft een verwaarloosde Suzuki dus plaatsgemaakt voor een verwaarloosde Kawa daar :P
Dat zou heel goed waar kunnen zijn. maar die Kawa staat er volgens mij nog steeds, tenminste, vorig jaar stond ie er nog. Ik huur bij Statz namelijk regelmatig een bus, als ik weer eens, in mijn gekte, een project/onderdelen motor ga ophalen.
Maar ik ben er vorig jaar voor het laatst geweest, dus misschien staat die Suzuki er nu, en is die Kawa verhuist naar de garage, die ernaast, beneden aan de dijk bij het woonhuis staat. Het stoepje en hekje is inderdaad hetzelfde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan