Verzameling miniaturen te koop

Ben Bostrom ook verkocht :9

Nog één Minichamps te koop dus.....de kampioensmotor van Roberts met nr 1 dus!
 
Voor de roberts heb ik 50euro over...alleen dat is dan met doos, zonder doos dan de helft....

Sorry, maar dat is mij echt te weinig.
De rest van de modellen gingen makkelijk weg voor de vraagprijs en dan ook zonder doos. Deze is niet minder mooi dus .......... B| ;) :+
 
Bij mijn Imola die ik van je heb gekocht mist een remhendel aan 1 kant en aan de andere kant is het handvat afgebroken. had je me wel ff moeten melden!!!!
 
Bij mijn Imola die ik van je heb gekocht mist een remhendel aan 1 kant en aan de andere kant is het handvat afgebroken. had je me wel ff moeten melden!!!!

Ik hoop dat je niet serieus denkt dat ik je iets kapots heb verkocht :? Het model heeft al die tijd bij mij in de vitrine gestaan en is direct vanuit die vitrine aan je verkocht. Het MOET dan mis zijn gegaan bij de verzending, ondanks dat ik het zeer goed heb verpakt.

Laatst heb ik een Bostrom minichamps verkocht die inderdaad schade had door mijn toedoen bij het klaar zetten voor de koper. Die is uiteindelijk voor minder dan de helft "weggegeven" :X

Waarom kom je er nu eigenlijk pas mee? Na de ontvangst mailde je mij nog dat ie goed is ontvangen :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Heb je Kato RCV nog, en is ie helemaal goed, niets iets afgebroken?
Heb je ook een foto van Roberts 2000?

Katoh heb ik nog....en is intakt...als zal ik dat nog voor de zekerheid checken.

full
 
Ik hoop dat je niet serieus denkt dat ik je iets kapots heb verkocht :? Het model heeft al die tijd bij mij in de vitrine gestaan en is direct vanuit die vitrine aan je verkocht. Het MOET dan mis zijn gegaan bij de verzending, ondanks dat ik het zeer goed heb verpakt.

Laatst heb ik een Bostrom minichamps verkocht die inderdaad schade had door mijn toedoen bij het klaar zetten voor de koper. Die is uiteindelijk voor minder dan de helft "weggegeven" :X

Waarom kom je er nu eigenlijk pas mee? Na de ontvangst mailde je mij nog dat ie goed is ontvangen :? :? :?

Het was me eerst niet eens opgevallen, maar toen die in de vitrinekast stond zag ik het. Ok dat een handvat afbreekt zou kunnen, maar 1 hendel ontbreekt gewoon totaal rara
 
Terug
Bovenaan Onderaan