Verzekering in winterstop en toch willen rijden :(

SV650S

MF'er
23 mei 2001
225
0
Eindhoven
Man wat baal ik zeg, het is wel zo mooi buiten...kom veel motoren tegen.
Ik wil allemaal zwaaien maar dat staat zo stom als je in een autoblik zit, nog liever stap ik zodadelijk op de motor. :]
Maar ik zit dus met de verzekering(ZLM) die in de winterstop zit tot 1 maart..gvd.
Wat doe ik daar nou mee zeg, zou ik ze nu op kunnen bellen en vervolgens op hun antwoordapparaat een bericht achterlaten?
Of ben ik dan toch niet WA verzekerd?
Wil geen risico lopen dat er iets gebeurt op moment dat de verzekering eigenlijk nog niet in is gegaan..wat te doen?
Iemand die bij ZLM zit en dit toevallig weet? :?
 
Wat denk je in te spreken op het antwoordapparaat?

Dit is het antwoordapparaat etc..

Ja hallo, je spreekt met meneer SV650S. Mijn motor zit nu in de winterstop maar ik ga er zo even mee rijden, het is maar ff dat jullie het weten want als ik dan een ongeluk veroorzaak dan hoef ik jullie niet te bellen.

Zoiets? Misschien volgend jaar maar geen winterstop inlassen ;)
 
Verzekering nemen zonder winterstop :?

Ja dat klopt, maar op moment van afsluiten vond ik het een best goed idee aangezien ik tijdens de pekelmaanden echt niet ga rijden..heb nog een auto voor de deur staan dus dan is de keuze niet zo heel erg moeilijk.
Uit mijn verhaal kun je zelf ook wel opmaken dat ik er behoorlijk van baal, inderdaad geen winterstop meer want vandaag heb ik er alles behalve plezier van.

Mijn idee was ook om een bericht achter te laten op het antwoordapparaat, alleen ben ik er niet zo zeker van dat ze dit accepteren...
 
Het is zuur '(

Je kan helaas niet gaan rijden. Je bent onverzekerd. Bij een eventueel ongeval vergoedt de verzekering wel de schade van de tegenpartij om die vervolgens op jou te verhalen. Volgend jaar geen winterstop dus.
 
Oud Hollands Gezegde :

"Spijt komt altijd te laat"

Troost je het duurt nog een week, voor degene die mogen rijden hopelijk mooi weer en voor degene die nog een week moeten wachten minder mooi weer. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan