Vf1000F2 Bol D'or

Status
Niet open voor verdere reacties.

VFAndre

MF veteraan
Donateur
22 jul 2005
2.065
81
Oldenzaal
Bj 1985,uit Duitsland geimporteerd in 2000 door vorige eigenaar.
Kmstand 75000
Nieuwe banden voor en achter
Zgan tandwielen en ketting.
Nieuwe Olie en filter
1500 km geleden Kleppen gesteld en bougies vervangen.
Goede accu (2005)
Originele vrijwel nieuwe Honda dempers.
Voorzien van Hepco en Becker kofferset.

Dit is het bloktype met oliekoeler en verbeterde olievoorziening naar de koppen.
Een sportieve toermachine, fijn sturend, met een heerlijk lopend blok. Starten en lopen.

Vraagprijs: 1150 euro

natuurlijk de plaatjes:

full



 
Ah, dank je wel, daar doe ik het voor... (en een subtiel schopje O-) )
 
Laatst bewerkt:
Ik vind zelf de prijs nog wel meevallen eigenlijk en nog meerderen met mij want vrijdagavond komt er een belangstellende voor de F2 (en wederom een bescheiden schopje omhoog ;) ).
 
en al verkocht?

Nee, de man die vanavond zou komen heeft vanmiddag gemaild dat ie al een andere gekocht heeft... ;(
Maar goed, ik heb ook nog belangstelling van een medeforummer, die heb ik nu een mail gestuurd. Ik heb geen haast, 't eet geen brood....
Maar de brommert loopt goed, goede banden, tandwielen en ketting, alles doet het, ziet er niet echt slecht uit dacht ik.
Ik wacht wel af...(en natuurlijk een bescheiden skupje...) :)
 
is dat hok nou nog niet weg :? :? :?



})


en, slotje gemonteerd? :W

't Hok is er nog. Nog geen reactie op mijn mail naar de medeforummer gehad.

Slotje is gemonteerd en het werkt weer als een tierelier! *O* *O*

Nou nog iemand die van mij deze toch best wel goeie fiets wil kopen, technisch best wel goed, en optisch is ie ook niet slecht.. Dus waar blijft die lawine van reacties!!?? ;)
 
't Hok is er nog. Nog geen reactie op mijn mail naar de medeforummer gehad.

Slotje is gemonteerd en het werkt weer als een tierelier! *O* *O*

Nou nog iemand die van mij deze toch best wel goeie fiets wil kopen, technisch best wel goed, en optisch is ie ook niet slecht.. Dus waar blijft die lawine van reacties!!?? ;)
Hmmm.... hmmm......

Geen flauw idee, ziet er mooi uit, en een nette prijs ;)
 
Laatst bewerkt:
Echt een 'fietsje' voor mij..
Mja, 2 wordt te veel.
XZ550 eerst zien te verkopen.
Ga veel snelwegkilometers rijden, vandaar mijn "verliefdheid" F2!
 
Ik heb een Kawa GT750 van '82 waar nog wat aan gesleuteld moet worden, incxclusief reserveblok.
Interesse om in te ruilen ???
 
Ik heb een Kawa GT750 van '82 waar nog wat aan gesleuteld moet worden, incxclusief reserveblok.
Interesse om in te ruilen ???

Lukelekuuk,
ik heb je een mailtje gestuurd! Maar inruilen daar begin ik liever niet aan. Heb al een andere brommert, CBR1000F.
 
Lukelekuuk,
ik heb je een mailtje gestuurd! Maar inruilen daar begin ik liever niet aan. Heb al een andere brommert, CBR1000F.

jammer maar begrijp het. voor mij is 3 teveel. Daar heb ik gewoonweg geen plaats voor.
Kan je aanbod wel moeilijk loslaten ;(
 
Zo'n VF1000F2 was 6 jaar geleden mijn eerste motor, rijdt echt heerlijk, kan ik iedereen aanraden :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan