Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

VFR/RVF 400 Topic deel 6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Right, koplampframe heb ik, passagiersteuntjes helaas niet.

Guido, kom je 'm halen of stuur ik 'm op?
 
Jammer, maar bedankt voor 't kijken

Tsja. Toch gek want ik dacht dat ik die nog had. Mja.

Anyway, mijn motortje is vanmiddag verkocht. Gemengde gevoelens. Aan de ene kant had ik geen zin meer om de reparaties te (laten) doen, aan de andere kant heb ik er niet gek veel knaken voor gevangen Ach, laat de lente maar weer komen
 

Hij is in goede handen! superleuk apparaat zo'n 400je! stiekem natuurlijk al ff rondje door de buurt hier vanmiddag.



Eens even met m'n pa bedenken hoe en wat we het gaan aanpakken..... paar opties;
- nieuwe topkuip zoeken en de fiets (laten) spuiten
- nieuwe kuipset kopen, ik ben zelf erg gecharmeerd van zo'n rothmans-set...
- iets anders... misschien wat nieuwer kuipwerk, replicaatje of evt naked/streetfighter...

Zal me deze week 's wat gaan orienteren over wat er allemaal te krijgen is enzo...
 

Nou gefeliciteerd, veel plezier ermee!
 
Vandaag een "vreemd" motorblok in de garage.

Een motorblok van Thomas, de Belg.


Kleppen stellen


Toch best harde werkers, die Belgen.


Ook de voorvork van een Cagiva Elefant moest er aan geloven.
 

Veel plezier met je NC 24. Een ding is zeker; hij staat goed synchroon.
 
Veel plezier met je NC 24. Een ding is zeker; hij staat goed synchroon.

, eerst uitlaatje maar 's dichtbakken en dan kijken hoe die loopt, vanmiddag eerste ritje voelde niet slecht aan, wil behoorlijk van z'n plek zo'n ding.
 
Vfrtjes lopen zeker wel goed hoor.
Je kan er echt mee gooien en smijten.

Als iemand nog een uitlaat pakking nodig heeft voor een nc24 die tussen de voorpijp en de eindemper zit.
Ik heb nog een paar nieuwe liggen.
 

Naja, mocht je ze ergens onverhoopt toch nog tegenkomen weet je me iig nog wel te vinden via dit topic denk ik En iets verkopen geeft altijd gemengde gevoelens..
 
Roel (scheffers ): Have fun with it. Post een paar plaatjes alstie klaar is

Roel (V4-wizard): eindelijk die Desmocedici of NR750? Als je een NC30 voor een prikkie tegenkomt hoor ik het graag



waar woon je?

Oh Oh Cherso Den Haag, mooie stad...
 
Roel (scheffers ): Have fun with it. Post een paar plaatjes alstie klaar is

Roel (V4-wizard): eindelijk die Desmocedici of NR750? Als je een NC30 voor een prikkie tegenkomt hoor ik het graag Oh Oh Cherso Den Haag, mooie stad...

oeh, das wel een pokke end (in deze kut kou )

mischien ben ik van het weekend in den haag, en zou je het anders kunnen opsturen?
 
oeh, das wel een pokke end (in deze kut kou )

mischien ben ik van het weekend in den haag, en zou je het anders kunnen opsturen?

Als je 'm ophaalt issie gratis, als ik 'm verstuur dan kost'ie 6,75 Mij maakt het niet uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.