Ik hoor vaker dat een VFR voor lange mensen zeer geschikt is en anders is een superbikestuur ook nog een optie (maar die vind ik sowieso een plus).Zijn er hier toevallig lange mensen (1.95+) die ervaring hebben met de VFR800 (2002>)?
Ik heb voorheen een RC36II gehad en dat zat wat krapjes maar opzich goed, daarna overgestapt naar een Ducati Monster S2R die opzich wel okay zit maar eigenlijk toch ook te klein is voor het fijne.
Korte blik op cycle-ergo krijg ik het idee dat de VFR800 weleens geschikt zou kunnen zijn, voordat ik ga proefrijden wilde ik eerst hier even peilen.
Alvast bedankt.
Zijn er hier toevallig lange mensen (1.95+) die ervaring hebben met de VFR800 (2002>)?
Ik heb voorheen een RC36II gehad en dat zat wat krapjes maar opzich goed, daarna overgestapt naar een Ducati Monster S2R die opzich wel okay zit maar eigenlijk toch ook te klein is voor het fijne.
Korte blik op cycle-ergo krijg ik het idee dat de VFR800 weleens geschikt zou kunnen zijn, voordat ik ga proefrijden wilde ik eerst hier even peilen.
Alvast bedankt.
Ik weet niet hoe het bij de 800Fi zit maar op de VTEC passen kabels van een St1300 (Pan European), deze zijn zo'n 10cm langer maar hebben dezelfde aansluiting en daarmee kan je de kabels normaal laten lopen.
Kabels zijn nieuw nog best prijzig maar ik had op een 2e hands site een setje voor 3 tientjes.
Wel opletten want de kabels van de ST100 zijn bijna hetzelfde maar daar is de binnenkabel 20mm korter met een gelijke lengte buitenkabel en dat past net niet.
Dat heb ik gehad en heb voorzichtig de buitenkabel 20mm ingekort, het kan dus wel met de 1100 kabels voor als je geen 1300 set kan vinden maar dan moet je wel een klein risico incalculeren voor de kans dat je bij het inkorten de binnenkabel beschadigd.
Schopje.
[afbeelding]
Iemand een tip waar ik deze keerring kan kopen? De lokale motorzaak kan 'm niet meer leveren. Wel een complete kraan, maar ik moet m'n VFR vanwege m'n rug helaas verkopen en ik moet er al aardig op afschrijven, dus een complete kraan kopen heb ik niet zo'n zin in.
Het is dus voor de afdichting kraan-tank van m'n VFR750F uit '86.
[afbeelding]
Het probleem is dus nu dat er een benzine lekkage is vanuit de kraan, als je 'm dicht draait blijft er toch benzine druppelen omdat het nu geen compleet afgesloten geheel meer is.
Ja, '99 800fi met een sbk stuur. Montage is niet moeilijk, het enige waar ik lang mee bezig ben geweest is de route van de gaskabels. Helaas, geen foto beschikbaar waar ik er op zit...
Ik wilde alleen aangeven dat de gaskabels van de ST1300 wellicht ook op de 800Fi passen aangezien de blokken in grote lijnen gelijk zijn.Duidelijk verhaal. De vtec ligt Helaas net buiten budget. Ik had van mijn CBR600 nog een hyperpro schokbreker en had die mannen gemaild of deze ook in de vfr past maar Helaas. Die kerel gaf mij nog het advies om ook de vfr750 mee te nemen in de overweging omdat de eerste vfr800 model door de injectie wat minder soepel zouden lopen en dorstiger zijn. Hebben jullie die ervaring ook?
Ik wilde alleen aangeven dat de gaskabels van de ST1300 wellicht ook op de 800Fi passen aangezien de blokken in grote lijnen gelijk zijn.