VFR750 1990 Zwart + extras € 2100

erwin_k

MF veteraan
19 nov 2009
7.235
1
Hoogvliet
Nieuwe prijs 2100 euro! Prijs is onderhandelbaar!

Hallo allemaal, Ik heb een andere motor te koop aangeboden gekregen daarom ook de reden dat ik die van mij de koop zet, hoewel als die motor bij toeval uit de verkoop gaat gaat die van mij dat ook(vrij kleine kans)

Maar goed hier de motor:

70000+-km

-Pro oiler gemonteerd

68000+-km

-Nieuwe progressieve voorvering
-Kettingset + tandwielen vervangen

Bij 60000km

- Nieuw luchtfilter
- Nieuwe bougies
- Nieuw oliefilter
- Alle vloeistoffen ververst
- Kleppen gesteld
- Remblokken voor vervangen
- Carburateurs afgesteld/gesynchroniseerd

Bij 57000km:
- balhoofdlagers vervangen
- Hyperpro vering geplaatst

Motor is verder nog in een goede staat, heeft een klein scheurtje in het linker midden kuipdeel (niks ernstigs en bijna niet te zien)

Optioneel ook een zwarte Bagstar tankhoes te koop voor 75 euro (gaat alleen weg als de motor weg gaat dus NIET apart)

Prijs verlaging!! 2100 euro


full


full


full





Mvg,
Erwin Knook
 
Laatst bewerkt:
Gaat ie al weer weg? Jammer joh, wel veel plezier van gehad? Wat komt ervoor in de plaats?

Fijne motor mensen, is mijn vorige motor geweest en perfect in orde!

ps. de achterschokbreker zit ook een hyperpro veer om!
 
Laatst bewerkt:
VFR750 RC36II komt er voor met bijna alle denkbare opties van Thunderbird (Ron die ook mee was met het kopen van deze :) )


Heb er nog steeds gigantisch veel plezier van dus als de koop van die uit 1995 niet door gaat verkoop ik die van mij niet.
 
Mooie fiets man.. Is dit ook een bike voor lange kerels (1,96)?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 1,90 en geen enkel probleem

Langste ritje op 1 dag was rond de 650km en terug gekomen zonder rug pijntjes etc ;)
 
Laatst bewerkt:
Yep, stuur anders even een mailtje naar mn MSN account dan stuur ik er een paar naar je op. Ik zit nu nog op werk en zal er vanavond nog wat meer op zetten.

Gr

Erwin
 
Mooie VFR! Ik heb er eentje gehad van 1993, helaas ben ik daar mee onderuit gegaan met veel schade aan oa de kuip als gevolg. Hij was net een half jaar uit de all-risk verzekering dus dat was balen. Ik heb de motor met schade verkocht en sinds 2007 heb ik een Honda Hornet 600(naked).
Op de snelweg over lange afstanden denk ik wel eens met weemoed terug aan mijn VFR, een fijne motor en motorisch is een VFR bij goed onderhoud niet stuk te krijgen.
 
Mooie motor, als ik mijn papiertje al had was het een serieuze optie.
Maar wie weet is die er in januari nog wel ;)
 
ik geloof je niet Ron !! :W ;) maarruh we zullen maar stoppen met deze topic vervuiling he !
is deze zwarte VFR eigenlijk de voormalige VFR van Rubberburner ???

Yep, klopt Che; Erwin vind de mijne mooier :Y Ik heb ook al iets anders op het oog :W

@Eddos: Is erg mooie motor in goede staat; houdt dit topic dus maar in de gaten!

Ron
 
Yep, klopt Che; Erwin vind de mijne mooier :Y Ik heb ook al iets anders op het oog :W

@Eddos: Is erg mooie motor in goede staat; houdt dit topic dus maar in de gaten!

Ron

Jammer dat die mooie High Mount BSM er niet meer op zit !!!
@Ron, ga je voor de gele ..... ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan