vfr800 achterbrug in een fireblade sc28

Ronald073

MF'er
4 jan 2009
50
0
S'hertogenbosch
heb een achterbrug van een vfr800 gekocht voor in m'n fireblade
nu is de achterbrug 2cm te breed

nu vroeg ik me af of andere hier ervaring mee hebben en wat het beste te doen

wil het liefst me frame orgineel houden

alvast bedankt
 
Ik heb dezelfde achterbrug voor mijn SC33, heb blades gezien die ook gewoon die achterbrug er in hebben hangen. Ik moet nog kijken hoe het komt te zitten bij mijn SC33...
Als die bij die andere blades ook te breed waren, zullen er idd ook wel stukjes vanaf gefreesd zijn.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een 750 achterbrug ingebouwd in mijn blade met geen enkele aanpassing , alleen een busje van 20 mm tussen de brug en frame












Ik heb dezelfde achterbrug voor mijn SC33, heb blades gezien die ook gewoon die achterbrug er in hebben hangen. Ik moet nog kijken hoe het komt te zitten bij mijn SC33...
Als die bij die andere blades ook te breed waren, zullen er idd ook wel stukjes vanaf gefreesd zijn.
full
 
Dat ziet er goed uit,
de vfr800 brug wordt iets lastigger :P

het pas maken er van zou wel gaan maar zou graag iemand spreken die het al eens heeft gedaan


zijn de frame's van de sc28 en sc33 kwa brete wel het zelfde?
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit,
de vfr800 brug wordt iets lastigger :P

het pas maken er van zou wel gaan maar zou graag iemand spreken die het al eens heeft gedaan


zijn de frame's van de sc28 en sc33 kwa brete wel het zelfde?

ik heb de achterbrug van de fireblade hier liggen dus als jij de maten weet van jou fireblade achterbrug weten we gelijk of het gelijk is tussen de sc 28 en sc 33
 
Terug
Bovenaan Onderaan