Vhilty @ een 900RR

Vhilty

MF'er
19 mrt 2009
244
0
Heerhugowaard
Hey luitjes,

Ik heb ben nieuw hier, maar ben wel gewend met forums. Mijn echte naam is Raymond
Ik heb 4 jaar lang op een Honda CBR 600F2 uit 92 gereden. Een heerlijk fietsje, maar die ging helaas stuk en koste me teveel om te maken.

Ik heb sinds vandaag een Fireblade 900rr aangeschaft, dat gaat een wereld van verschil worden met rijden gok ik zomaar. Als ik er nu maar op blijf zitten.

Ik ben woonachtig in Heerhugowaard en rij met elk soort weer op de motor. Maar dat zal ms met de 900rr iets anders gaan. Heb geen zin om deze te vernaggelen door de pekel in de winter. Gelukkig is die periode net voorbij *D

Momenteel 6 jaartjes in het bezit van me rijbewijs, waar bij ik gezellig de eerste twee jaar op een 25kw mocht crossen :D

Meer weten, nou ik zou zeggen stel gerust je vraag :D
 
:W Hé Raymond !!! :W


full



Strakke fiets die Blade van je! :Y *O* (ff je stek getsjekt *D )


Gouden regel hier: NIET praten over kapotte Honda's :X ;)

Vraaggie:
Waarom is de keuze gevallen op de Blade en niet de Blackbird?


Als je al wat gewend bent met fora, dan ga ik je niet wijzer maken dan dat je al bent ;)


Veel plezier op de Blade met dit mooie weer! :W
 
Rookie.

Toen ik mijn oude 600 inruilde, zou ik een BB terug kopen. Helaas kon mijn dealer geen BB vinden (na 5 maanden) en hebben we (me vriendin en ik) een auto gekocht. Vond ze toch prettiger met mooi weer.


@ mijn oude Honda. De Honda was natuurlijk niet stuk. Er zat een gaatje in 1 van me cilinderbuizen. Die 600 klonk toen als een harley ipv van een sportieve CBR. (had een open bos pijp erop zitten).

Enige nadeel van de Blade vind ik dat er nog een standaard Honda uitlaat opzit. Ik hoor die fiets niet eens. Dus ga maar eens wat info zoeken wat voor soort uitlaatjes eronder passen zonder problemen. Dealer zat aan een leovincie of bos te denken.

Wat zeggen jullie? (of zal ik dat maar in het 900rr topic vragen)

Nu had ik eindelijk weer genoeg geld om een motor te kopen en was mijn keuze eerst gevallen op de Honda VFR 800 Vtec, maar die vond zij niet mooi (ondanks dat ze er goed op kon zitten). Rondje door de showroom met haar en toen wees ze de Blade aan en een R1.
Ik als eeuwig Honda rijder kwam dus al snel bij de Blade. Vandaag proefritje gemaakt en dat beviel prima en heb hem toen maar gekocht :).

Soms gaat het sneller dan je verwacht en ook tegen je eigen verwachting in. Ik had nog altijd gezegd ik koop nooit een Blade. (teveel vermogen, teweinig gewicht vond ikzelf). Maarja het is toch een Blade geworden. Nu moet ik alleen nog een week wachten :s
 
Welkom Raymond :W

Weer een NoordHollander er bij, kijk hier ook eens. Daar zitten nog meer motorrijders uit de omgeving verstopt. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan