videoopnames

165 Mph. Dit is toch op de teller? Dan is de werkelijke snelheid lager.
Gewoon zeggen dat je snelheidsmeter "kuren" heeft :+
 
Omhoogklapbare kenteken zal meegespeeld hebben...daar staat ook een zware straf op....wil je ook in NL niet mee gepakt worden....dan word ik liever een keer met 200 gepakt, dan met een hydraulisch opklapbaar kenteken....

:^ is over het algemeen een heeeeel duur grapje dacht ik.
 
Is die Jap zo klein of dat stuur zo groot? Trekt wel hard door boven de 200 (eronder ook trouwens) zo'n F40. Die houdt ik op acceleratie niet bij, hooguit tot de 120 kph.

Ik en een maat hebben een keer achter een F40 gereden. Op de terugweg van Scheveningen naar Rotterdam reden wij er achter en wij wilden inhalen en meneer gaf gas terwijl wij ernaast hingen. Ik CBR600 en maat ZZR1100 ongeveer met 130 km. Ik hield hem net bij tot 160 en maat van me tot 220 daarna accelereert dat apparaat zo snel dat wil je niet weten. Maar zeer mooi als hij schakelt en er komen 3 vlammetjes uit de 3 dempers.

:} :} :} :}
 
Ik en een maat hebben een keer achter een F40 gereden. Op de terugweg van Scheveningen naar Rotterdam reden wij er achter en wij wilden inhalen en meneer gaf gas terwijl wij ernaast hingen. Ik CBR600 en maat ZZR1100 ongeveer met 130 km. Ik hield hem net bij tot 160 en maat van me tot 220 daarna accelereert dat apparaat zo snel dat wil je niet weten. Maar zeer mooi als hij schakelt en er komen 3 vlammetjes uit de 3 dempers.

:} :} :} :}

Gelukkig voor ons ego 8-) kom je die dingen zelden tegen })
 
Straf is inderdaad aan de hoge kant, maar het getuigt nou ook niet van verantwoordlijkheidsgevoel (leuk woord voor scrabble) om met een dusdanige snelheid over de weg te scheuren.

Misschien is het huren van een circuit toch een goedkopere optie.
Geen flitspalen, geen politie en je bent 's Avonds na een dagje genieten gewoon thuis. ;)
 
Kent iemand Getaway In Stockholm? Is ook met auto's, endie gasten scheuren met een rotvaart door Stockholm, inclusief korte encounter met de politie (die wel nogal nep overkomt).

Kazaa-download-tip, leuk om te zien hoe onverantwoord sommige mensen rijden wanneer er een camera meeloopt.
 
Op dinsdag 12 maart 2002 12:05 schreef Skoezie het volgende:Kennis van me had dat ook op z'n R6. Zat er al op toen hij hem kocht, maar heeft het maar snel onklaar gemaakt. Risico was hem ook te groot om daarvoor bekeurd te worden.

Is daar nog wat van over Skoezie?? Daar wil ik wel eens een blik op werpen ;) (idee-en opdoen, neehoor, dat zie je verkeerd }) )
 
mmm 165mph....

dat is knap lullig als je gepakt wordt...
ik zie ze er in nederland ook nog voor aan om dat te doen, de agenten... :)
 
Een beetje een advocaat moet je (als je alleen wordt aangehouden op basis van de video opnamen) zo kunnen vrijlullen. Het is namelijk geen wettig bewijsmateriaal, aangezien de teller op jouw motor geen geijkt toestel is, mag zo'n video niet worden gebruikt.
Persoonlijk zal ik trouwens nooit een video af geven, mocht ik ooit staande gehouden worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan