Vierdaagse/zomerfeesten Nijmegen 2004

Ben je al dood van het naar de start lopen? :P
Ja hoor, morsdood.
Alhoewel ik wel overal pijn heb, ben ik dus een zombie of niet?

Tering wat een eind lopen. De godganze dag heeft het lopen regenen en daar houdt Sgapie niet van.
Bij 30 km werd ik het allemaal een beetje zat. Vond het erg saai en heb ontdekt dat ik lopen een erg saaie sport (gebeuren) vind.
Hieruit kun je al halen dat ik het niet gehaald heb.
5 km voor het einde had ik er genoeg van en heb de bus gepakt naar huis.
Natuurlijk wel met een hoop stijve en pijnlijke lichamsdelen.

Mijn knieen zitten vast, mijn bovenbeenspier doet erg pijn. Voeten doen nog het minste zeer. Maar ik heb wel 4 blaren.2 Kwamen gewoon van het lopen en die andere 2 van zeiknatte schoenen en dit gecombineerd met lekgelopen Nike-air loop-schoenen.

Toen ik Nachtzuster belde dat ik het erg saai vond, heeft ze me wel aangemoedigd maar dit heb ik niet meer dan 15 km (tot 45 km). Toen ik vertelde dat ik met de bus naar huis kwam was ik ineens een LOSER!!! B| B|

Trut!!!


:P

Maar ik kan wel zeggen dat ik het geprobeert heb en het niet gered heb, telt toch ook wel iets he? ;)

Maar ik zal voortaan mijn grote mond wat beter houden.
In ieder geval bedankt voor de steun en toeverlaat :}

Ik ga me maar beter bezighouden met dingen waar ik beter in ben....feesten enzo.Tenminste als ik in de stad kom met mijn benen :+ :+
 
Volgens mij snap ik het niet helemaal... :? |(
Hoezo?? Welke dag ik uitval? Als je een gemiddelde van 3km/u aanhoudt, ben je toch na 17u rond??? En volgens mij kan je best wel sneller dan een gemiddelde van 3/u. Of niet? :? :}

Hmmm, mss moet ik je zelf toch ook ff wat beter leren kennen, want ik weet het zelf eerlijk gezegd niet meer zo goed... :X :+
Met het uitvallen bedoel ik dat er op mij gewed wordt dat ik uitval. Ze moesten raden welke dag dat werd.
Niemand had het goed }) })
 
Lijkt me best gezellig, maar kom dan NA de 4-daagse (en op de motor) en na mijn vakantie. Dan ben je van harte welkom! Kunnen we effe bijkletsen hoe het was.

Ik wil je wel even mailen, maar het adres staat niet in je profiel. Mail mij dan even. Dan kunnen we iets afspreken.

SUCCES straks!!!
Ik kom zeker wel een keertje langs, zal je van de week wel even mailen ;)
 
Dus je mag een dagje vrij of moet je later of eerder komen van je baas?
Verplicht vrij omdat het normaal was dat dan half Nijmegen dicht zou zitten ( zeggen ze )

Is niet erg, moet ff de kleine dingen aan mn motor nog doen.
 
Ik kom zeker wel een keertje langs, zal je van de week wel even mailen ;)
Jammer dat je het niet hebt gehaaald, maar wel sportief dat je er, zelfs zonder trainen, aan bent begonnen. Een schaap houdt niet van regen. Dan wordt de vacht te zwaar en zakt hij door zijn poten.

Ik ben binnenkort nog even een weekje weg. Niet wandelen, wél op de motor.
 
Ja hoor, morsdood.
Alhoewel ik wel overal pijn heb, ben ik dus een zombie of niet?

Tering wat een eind lopen. De godganze dag heeft het lopen regenen en daar houdt Sgapie niet van.
Bij 30 km werd ik het allemaal een beetje zat. Vond het erg saai en heb ontdekt dat ik lopen een erg saaie sport (gebeuren) vind.
Hieruit kun je al halen dat ik het niet gehaald heb.
5 km voor het einde had ik er genoeg van en heb de bus gepakt naar huis.
Natuurlijk wel met een hoop stijve en pijnlijke lichamsdelen.

Mijn knieen zitten vast, mijn bovenbeenspier doet erg pijn. Voeten doen nog het minste zeer. Maar ik heb wel 4 blaren.2 Kwamen gewoon van het lopen en die andere 2 van zeiknatte schoenen en dit gecombineerd met lekgelopen Nike-air loop-schoenen.

Toen ik Nachtzuster belde dat ik het erg saai vond, heeft ze me wel aangemoedigd maar dit heb ik niet meer dan 15 km (tot 45 km). Toen ik vertelde dat ik met de bus naar huis kwam was ik ineens een LOSER!!! B| B|

Trut!!!


:P

Maar ik kan wel zeggen dat ik het geprobeert heb en het niet gered heb, telt toch ook wel iets he? ;)

Maar ik zal voortaan mijn grote mond wat beter houden.
In ieder geval bedankt voor de steun en toeverlaat :}

Ik ga me maar beter bezighouden met dingen waar ik beter in ben....feesten enzo.Tenminste als ik in de stad kom met mijn benen :+ :+


Hé Sgapie!!


Wat jammer nou, dat je vandaag bent uitgevallen zeg!!
Het is ook echt een heel eind, 50 km!!
Echt zonde, dat je die laatste 5 km nét niet meer gehaald hebt!!
Maar als het echt niet meer gaat, dan moet je ook stoppen!!
Maar ik vind het wel errug sportief van je, dat je het iig wel geprobeerd hebt en toch zo´n 45 km gelopen hebt, is toch ook al een hele prestatie vind ik, zonder te trainen ook nog!!

Dadelijk begint het vuurwerk op de Waalkade. Ik ben wat verkouden en had toen strakkies geen zin om de stad in te gaan. Maar ik vind het nu wel errug zonde da´k het vuurwerk niet kan zien!! Kwam ik net over de Waalbrug, staat de hele brug al vol met mensen en heel Lent staat vol met auto´s van die mensen. Is geen pretje om bijna een uur te moeten lopen daarvoor en het is toch al zo druk!! Dan maar een jaartje geen vuurwerk kijken met de Vierdaagse!! Hopelijk kan ik het wel vanaf mijn balkon een beetje zien!! Ik ga zo maar eens buiten kijken, want ik hoorde al zo´n grote legerhelikopter en om 22.30 uur begint het!!

P.S. Hopelijk gaan de pijntjes en blaren zo over, want dat is klote!!


MAZZEL!!!
 
Bij 30 km werd ik het allemaal een beetje zat. Vond het erg saai en heb ontdekt dat ik lopen een erg saaie sport (gebeuren) vind.
Hieruit kun je al halen dat ik het niet gehaald heb.
5 km voor het einde had ik er genoeg van en heb de bus gepakt naar huis.
Natuurlijk wel met een hoop stijve en pijnlijke lichamsdelen.
Damn '( Maar je hebt wel ongetraind 45 km gelopen dus dat is wel :} :}
Laat je maar lekker verwennen door nachtzuster vanavond :9 ;) en succes met de (spier)pijn!
 
Ja hoor, morsdood.
Alhoewel ik wel overal pijn heb, ben ik dus een zombie of niet?

Tering wat een eind lopen. De godganze dag heeft het lopen regenen en daar houdt Sgapie niet van.
Bij 30 km werd ik het allemaal een beetje zat. Vond het erg saai en heb ontdekt dat ik lopen een erg saaie sport (gebeuren) vind.
Hieruit kun je al halen dat ik het niet gehaald heb.
5 km voor het einde had ik er genoeg van en heb de bus gepakt naar huis.
Natuurlijk wel met een hoop stijve en pijnlijke lichamsdelen.

Mijn knieen zitten vast, mijn bovenbeenspier doet erg pijn. Voeten doen nog het minste zeer. Maar ik heb wel 4 blaren.2 Kwamen gewoon van het lopen en die andere 2 van zeiknatte schoenen en dit gecombineerd met lekgelopen Nike-air loop-schoenen.

Toen ik Nachtzuster belde dat ik het erg saai vond, heeft ze me wel aangemoedigd maar dit heb ik niet meer dan 15 km (tot 45 km). Toen ik vertelde dat ik met de bus naar huis kwam was ik ineens een LOSER!!! B| B|

Trut!!!


:P

Maar ik kan wel zeggen dat ik het geprobeert heb en het niet gered heb, telt toch ook wel iets he? ;)

Maar ik zal voortaan mijn grote mond wat beter houden.
In ieder geval bedankt voor de steun en toeverlaat :}

Ik ga me maar beter bezighouden met dingen waar ik beter in ben....feesten enzo.Tenminste als ik in de stad kom met mijn benen :+ :+

Pffff. Je bent ook een loser :X

Kun je het volgend jaar nog een keer proberen maar dan iets meer trainen he? Dus ipv met de motor rijden dezelfde afstand lopen!

:+

[me]RoyR die er niet aan begint.[/me]
[me]RoyR die niet voor niets een fiets/motor/auto en truck ter beschikking heeft ;) [/me]



Ps. Eline als je dit leest... Ik heb nog wel een vrijgezel voor die vriendin van je. Moet alleen ff een foto van der hebben.
 
Met het uitvallen bedoel ik dat er op mij gewed wordt dat ik uitval. Ze moesten raden welke dag dat werd.
Niemand had het goed }) })
Dûh!! B|
Ik weet wel wat je bedoelt met uitvallen, maar die 50 km kan je toch in 1 dag afleggen. Dus eigenlijk is het niet: "raden welke dag", maar: "raden na hoeveel uur". })
Of snap ik 'm nu nog niet??? :?

edit:
Oooh! Wacht effe. Ik denk dat ik 'm heb. 't Is de bedoeling dat je 4 dagen lang die 50 km uitloopt! Juist? |(
Sorry, eh... Ik ben dan ook maar een domme Belg. :X :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb blaren van het bier vast houden. Telt dat ook? })
Maar ok, super gedaan, jammer dat het niet lukte. Voor volgend jaar gewoon trainen. Geen laarzen aan doen op de motor en de voeten laten bungelen. Ik weet zeker dat je dan geen last hebt van blaren volgend jaar. Margo is helaas halverwege de 2e dag uitgevallen. Had zeven blaren...... Toch een hoera-tje voor jou en margo.
 
Sorrie Sgapie.
full
'Heb een topic geopend op off-topic
 
Maakt niet joh, jij en je familie hebben hem gelopen dus heb je een streepje voor ;)

Maar hoe zit het hier met 2Tiny?
Die loopt toch ook?
 
THX sgapie. Nog 1 dag. Je haalt het eg wel! Wij leven echt wel met je mee!
(Afbeelding)
:+ :+

Ik heb op dag 1 al de bus gepakt. 5 KM voor einde ;)
Maar bedankt voor je medeleven *D

Misschien dat ik hem trouwesn volgend jaar toch nog ga lopen, maar dan wel de 40.Ik kan het niet uitstaan dat ik iets niet gehaald heb wat ik eigenlijk wel wou.

Ondanks dat ik weet dat ik er geen ene zak aanvindt. Lopen gaat veel te langzaam

Maar dan laat ik het zeker weten en dan gaan we een polletje maken en een weddenschap maken *D

@Froggy, het klopt inderdaad dat ji degene was die gezegd had dat ik op dag 1 zou uitvallen. Volgend jaar mag je misschien weer gokken en dan moet ik een prijs verzinnen.
 
:+ :+

Ik heb op dag 1 al de bus gepakt. 5 KM voor einde ;)
Maar bedankt voor je medeleven *D

Misschien dat ik hem trouwesn volgend jaar toch nog ga lopen, maar dan wel de 40.Ik kan het niet uitstaan dat ik iets niet gehaald heb wat ik eigenlijk wel wou.

:? als een vriend van me idd woord gaat houden, en volgend jaar gaat.................... ga ik misschien ook een poging wagen :X (MF wandel cluppie op richten?? :+ )

Ondanks dat ik weet dat ik er geen ene zak aanvindt. Lopen gaat veel te langzaam

Staat er in het regelement dat je niet mag rennen dan?? }) :P

Maar dan laat ik het zeker weten en dan gaan we een polletje maken en een weddenschap maken *D

@Froggy, het klopt inderdaad dat ji degene was die gezegd had dat ik op dag 1 zou uitvallen. Volgend jaar mag je misschien weer gokken en dan moet ik een prijs verzinnen.
 
Maar hoe zit het hier met 2Tiny?
Die loopt toch ook?
Bingo en uitge(s)lopen! f*ck*ng k*t wat was dat een tering eind zeg :r . Maar dit ga ik dus echt nooooooit meer (nee, echt nooit meer) doen. Ben nu net terug thuis (zat een weekje op de kramping), dat kruisje wordt ingelijst, maar alle eerstvolgende km's worden alleen nog :] afgelegd
 
Terug
Bovenaan Onderaan