Vieze vlekken???

Acid

MF'er
17 jun 2002
49
0
Diemen
Hoe maken jullie je kuipdelen schoon en dan gaat het mij om die
dikke vet-of teervlekken op de stickers of de lak.

Die vlekken als je er met de spons langs gaat je ze alleen maar groter
maakt????

En na langggggg poetsen pas weg gaan.
 
Ik heb hiervoor veel in de automaterialen gezeten, veel ervaring opgedaan.... O-) O-)
Heel simpel gewoon "remmenreiniger" even eropspuiten,...2 seconden later gewoon eraf vegen. (heeft niets met speciale schoonmaakmiddelen te maken :( maar HET WERKT.) *D *D *D
Tevens kun je dat spul voor ALLES gebruiken, kleren, verf, velgen, teer, olie, etc.

Anders probeer je het gewoon een keertje uit (spuitbusje kost +/- 1,5 euro kan je geen buil aan vallen)

Succes.
 
Wasbenzine en terpetine zijn agressief, je kan beter gewoon lampenolie gebruiken.
Werkt supersnel is lekker vettig en werkt erg goed op je velgen !!!

gR1d
 
Wasbenzine en terpetine zijn agressief, je kan beter gewoon lampenolie gebruiken.
Werkt supersnel is lekker vettig en werkt erg goed op je velgen !!!

gR1d
Ik gebruik al jaren wasbenzine zonder problemen. Lampenolie heb ik nooit gebruikt, maar is dat niet gevaarlijk als dat goedje op je banden komt?
 
ik gebruik altijd Bionet van Cyclon.. je vraagt je natuurlijk as wat de fok dat is :P het is een goedje wat je gebruikt om de ketting van een (echte) fiets (fiets fiets dus) te ontvetten. is niet agressief en biologisch afbreekbaar (who gives a fuck :Z ) maar het werkt wel super.. een beetje op een ouwe doek, vlek weghalen en daarna even met water afspoelen en het is weg. verkrijgbaar bij bijna elke fietsenwinkel. En het werk perfect op velgen, alleen remschijven zou ik er niet mee doen.

groeten,
Peerke
 
wasbenzine ruleert en als het op is idd lampenolie aleen dat moet je er wel afwassen daarna met autoshampoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew
 
De kettingspray op m'n velgen, welke ik met poetsmiddel er nauwelijks afkrijg, gaat er heel makkelijk af met rode glass-ex (met ontvetter).
Ook de onderkant van mijn kuip doe ik daar regelmatig mee en dat werkt zeer goed. Tot op heden nog geen schadelijke bijwerking. Daarna wordt de motor wel altijd gewassen met een wasmiddel met wax erin (beschermlaag aanbrengen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan