Volgende 25 kW meeting -> 24 augustus!

toch is t een raar gezicht om een jongen bij een meid achterop de motor te zien zitten })

Volgens mij was de laatste die dat deed siempies :X (geintje ;) )


Touwens wel jammer dat ik nu weer niet naar het stunten op de hemweg kan :(
 
Laatst bewerkt:
Nog meer mensen die vanuit limburg moeten komen? Ikzelf vertrek uit roermond dus misschien nog andere figuren die mee willen rijden!!! Zal vast en zeker leuk zijn :P
 
Als Bjorn achterop gaat win je het niet hoor...je trekt hooguit makkelijker een wheelie met dat extra gewicht achterop :9
whaaahahaha kicken!!! })
heb ik dat ook weer gehad :}
maar mijne trekt evengoed wel hoor, zit geen kit in ;)

Op woensdag 20 augustus 2003 20:45 schreef Burning Rubber het volgende:Volgens mij gaan er niet alleen 25 KWers komen...

ff voor de duidelijkheid...HET IS EEN 25 KW MEETING...
hij heeft 25kw!! :X ;)
en ik ook dus dat maakt al 2 :9
 
Laatst bewerkt:
Minder dan 25KW is ook goed he ;)

En eh, volgens mij zullen er ook enkele niet 25 KWers zijn zo te zien...das eigenlijk niet de bedoeling he..of ben ik de enige die hier bezwaar tegen heeft ?? Nu is het geen ramp natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar het is niet voor niks een 25 KW meeting...
 
Minder dan 25KW is ook goed he ;)

En eh, volgens mij zullen er ook enkele niet 25 KWers zijn zo te zien...das eigenlijk niet de bedoeling he..of ben ik de enige die hier bezwaar tegen heeft ?? Nu is het geen ramp natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar het is niet voor niks een 25 KW meeting...
wie bedoel je daarmee dan??
 
Op woensdag 20 augustus 2003 22:28 schreef Jessy het volgende:jeeej nog een vfr!! :}
ook nc24?als jij t bent.....
tuurlijk :+

jaja een nc24 en 25kw

ronmotor01.jpg



Ron
 
Minder dan 25KW is ook goed he ;)

En eh, volgens mij zullen er ook enkele niet 25 KWers zijn zo te zien...das eigenlijk niet de bedoeling he..of ben ik de enige die hier bezwaar tegen heeft ?? Nu is het geen ramp natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar het is niet voor niks een 25 KW meeting...
Mij maakt het niks uit. Het is een toertocht, dus er wordt toch niet constant geraced. En zo wel, dan vind ik het niet erg om van een motor die meer dan 25 kw heeft te verliezen. Boeiend, een motor is een motor. Of hij nou 25 kw is of niet.

@ Bobbert. De deelnemerslijst is aan verversing toe :9
 
Oh ja Ron, volgens mij was jij er die laatste keer in Amersfoort ook bij toch ?? Alleen toen dook jij met je 2 maten het klaverblad op toch ?? Maar goed, als de rest zegt van dat er ook motoren met meer dan 25 KW mee mogen rijden dan kan ik daar weinig tegen doen, het is dan alleen geen 25 KW meeting meer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan