Volgende 25 kW meeting -> 24 augustus!

Zo'n pakkie heb ik ook, alleen dan in't blauw (lekker prijzig btw)

[me]Nidhogg hoopt dat het zondag lekker weer is, veel zon en vooral droog[/me]
Ut ziet der goed uit :) voorals nog

Kheb der iig zeker al veel zin in!

VOOR DE MENSEN UIT HET ZUIDEN:

verzamelen bij wegrestaurant DE LUCHT aan de A2 (bij shell pomp) (ri utrecht) net voor ZALTBOMMEL tussen 11.00-11.30


we vertrekken om 11.30 precies!! ;) dan zijn we om 12.30 bij het verzamelpunt in veenendaal! Moeten we alleen nog ff kijken of we binnendoor rijden over over de snelweg.

Misschien makkelijk om aan te geven dat je der bent, kunnen we de rekening mee houden als we compleet zijn = rijden :)

Iig de mensen die der staan:

Bobbert
Miss Nitro
 
EEJ,
Ik kom ook naar Zaltbommel!!
Krijg morgen een nieuw achter bandje dus zal lekker ingereden kunnen worden! ;)
(+ nog een paar updates bij m'n cbrekke maar nog steeds 25Kw)
 
Heb trouwens nog een vriend overgehaald om mee te gaan. Die rijd op een Honda CB250 met volgens hem het gigantische vermogen van 12,5 kw!!! lol
 
Bobbert,

ik wil (als het weer het toelaat) Zondagsmorgens eerst nog naar KB Gorinchem }) en als ik het haal ben ik om 11:30 wel weer in Bommel. Zal kijken of ik het haal.
 
8-) Moguh mensuh!! 8-)

Volgens mij is het overgrote deel dat mee gaat gewoon 25Kw hoor, en die paar die dat niet zijn mogen wat mij betreft uiteraard ook gewoon mee! ;)

Tuurlijk, het is een 25Kw meeting, maar motor is motor nietwaar? :?
25Kw'tjes worden ook niet uit een vol-vermogen rit geweerd (toch FHM?) dus het zou in mijn ogen een beetje flauw zijn om dat wel te doen.
En als de mensuh met meer dan 25 Kw nou een beetje tussen ons in blijven rijden is er volgens mij nix aan de hand. Degene die voorop rijdt bepaald in principe toch het tempo, dus als er een 25Kw'tje aan kop blijft moet het allemaal geen probleem zijn.. :]

Ik kom trouwens vanaf Vianen de A2 op, maar ik wil er wel uiterlijk om 12 uur zijn, gaan er nog meer mensen zo vroeg die kant op?? *D

Tot Zondag iedereen!!
Borizz

(P.S. De hoofdreden dat ik geen bezwaar heb tegen vol-vermogen fietsen is dat ik niet graag de enige ouwe lul in het groepje wilde jeugd ben... :P )
 
Je weet wat ik gezegd heb over ouwe lul zijn hé Bjorn..... :9~
Kijk maar naar mijn vriend, dat is pas een ouwe lul!!!! :P
 
Tja Miss, die is al zowat bejaard!! Hahahahaha!! :P

Foei Bjorn, zolang het een :] is kan het geen ouwe lul zijn! Motorrijden houd je jong dus mondje dicht!! :X

By the weg, verder ben ik wel een van de weinige 21 plussers op een 25 Kw'tje he?? Nou ja, ik blijf een coole }) tot mijn 80ste 8-) !! Hahahaha!!
 
Oh ja Ron, volgens mij was jij er die laatste keer in Amersfoort ook bij toch ?? Alleen toen dook jij met je 2 maten het klaverblad op toch ?? Maar goed, als de rest zegt van dat er ook motoren met meer dan 25 KW mee mogen rijden dan kan ik daar weinig tegen doen, het is dan alleen geen 25 KW meeting meer...

De laatste keer in Amersfoort was ik er niet bij, dus is iemand anders geweest!
 
Moet jij niet werken Bjorn, volgens mij zit jij de hele dag op het internet of te mailen met leuke vrouwen. ;)
Ik weet het niet zeker, maar ik heb zo'n vermoeden. O-)
(tot morgen hé)
 
Ik kom waarschijnlijk ook nog met een maatje "KNDW" als het goed is moet hij ook hier ergens rond sukkelen op het forum. Hij heeft trouwens een Honda cb400f.

Tot zondag allen :]
 
Moet jij niet werken Bjorn, volgens mij zit jij de hele dag op het internet of te mailen met leuke vrouwen. ;)
Ik weet het niet zeker, maar ik heb zo'n vermoeden. O-)
(tot morgen hé)

Das het enige maar ook grote voordeel van kantoorwerk Miss! ;)
Enneh, de enige leuke vrouw waar ik veel mee mail is vrij vandaag hoor!!
(slijm slijm slijm)

En tot morgen inderdaad, op de mail of natuurlijk op het 25Kw motor-forum! *D
 
Die gozer die vorige keer op die VFR400 aan kwam rijde was Remcloud meen ik.
Hij dacht alleen dat wij het klaverblad op zouden gaan en is daar dus fout gereden.
 
De laatste keer in Amersfoort was ik er niet bij, dus is iemand anders geweest!

Dan heb ik me zoals Fouteblous al zegt je waarschijnlijk verward met Remcloud of hoe tie ook heten mag...ik dacht in ieder geval dat ie de zelfde motor als jij had...

P.S. IK HEB ER OOK ZIN IN !!!!!!!!!!
 
Dan heb ik me zoals Fouteblous al zegt je waarschijnlijk verward met Remcloud of hoe tie ook heten mag...ik dacht in ieder geval dat ie de zelfde motor als jij had...

P.S. IK HEB ER OOK ZIN IN !!!!!!!!!!
remcould heb ook vfr400r ja ;)
[me]Jessy heb geen zin meer :X [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan