• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Voor de beginnde sleutelaar

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
Lid geworden
26 feb 2002
Waarderingsscore
804
Kwam dit tegen op conrad.nl

Is misschien wel iets voor de mensen die net beginnnen met sleutelen en nog gereedschap nodig zijn.

Heb zelf ook een setje van mannesman en ben er zeer tevreden over. Is misschien niet hoogste kwaliteit zoals snap-on of Gedore maar imho ben je dat voor het hobbywerk ook niet nodig.

Voor de getrouwde heren.

Misschien een leuk moederdagkadootje :+ _O-

ik vind mannesman niet het slechtste wat er is, maar om nou gelijk een hele bak vol te kopen :?

eigenlijk heb je maar 1 fatsoenlijke uitgebreide doppenset 2/8, 3/8 en 4/8 inch nodig, een hitachi accuboormachine van 150 euro( of goedkoper, maar dan doe je er minder lang mee ), een stel extra inbus bitjes, mits die er niet bij zitten, steeksleutel 10, 12, 14, een kruiskop PH1&PH2, een platte schroevendraaier 4 + 6 mm, een waterpomptang, een lange punttang, misschien een kniptang om de tyraps door te knippen.

ik denk dat ik er dan wel zon beetje ben. doppenset zal het duurst zijn, die gebruik ik ook verreweg het meest, en dan gebruik ik daarvan bijna alles. dop 9 en 11 gebruik ik bijna niet, en er zitten bij mij ook engelse maten tussen, die gebruik ik ook zelden.

En..
Hamers- metaal en rubberen
Mole Grips
Stuk pijp voor extra hefboomkracht
Ring sleutels
Kleine zaklantaarn
Magneetje op een stok
Voltmeter
Voelermaten
WD40 (of course *D )
Staaldraad borstel

Die dingen gebruik je niet elke keer, maar ze zijn soms echt nodig.

122-delige gereedschapskoffer
Bestnr.: 813224 - 89

Prijs slechts 89,95 EUR

Makkelijk te vervoeren gereedschapskoffer met uitschuifbaar handvat.
Al het gereedschap is DIN-conform.
Steeksleutel-inzetstukken, schroevendraaiers, stiftsleutels, ringsteeksleutel en bits uit chroom-vanadium-staal met mat verchroomd oppervlak.
Opbergruimte voor extra gereedschap.

# Omvang levering: Verlengstukken 1/2" en 1/4"
# Omschakelratels 1/2" en 1/4"
# Schroevendraaier-handgreep met 1/4"-opname
# 8 ringsteeksleutels 10/11/12/13/14/15/17/19 mm
# Adapter 1/4" op inbus
# 13 steeksleutel-inzetstukken 1/2" 10/11/12/13/14/15/17/19/22/24/27/30/32 mm
# 10 steeksleutel-inzetstukken 1/4" 4/5/6/7/8/9/10/11/12/13 mm
# 5 steeksleutel-inzetstukken 1/4" lang 6/7/8/9/10 mm
# Cardankoppelingen 1/2"- en 1/4"-aandrijving
# Carburatuurschroevendraaiers met sleuf en kruiskop
# 2 ontstekingsbougie-inzetstukken 1/2" 16/21 mm
# Wisselklingen voor schroevendraaier, 4 soorten bits van 25 mm lang
# Sleufschroevendraaier
# Kruiskopschroevendraaier
# Bankhamer van fiberglas, GS-getest
# Klemtang voor kabelschoenen
# 25 kabelschoenen
# Combinatietang 7"
# Waterpomptang 240 mm, GS-getest
# 9 inbus-stiftsleutels 1,5/2/2,5/3/4/5/6/8/10 mm
# Bevestigingsmateriaal

Leuk, maar dan nog zou ik'm eerder hier kopen:
http://cgi.ebay.de/Mannesmann-Werkzeug-Trolly-122-Teile-neu_W0QQitemZ6052395214QQcategoryZ33089QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

:(

Fehler!

Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken..

Wij kunnen geen winkelwagen voor u aanmaken.
Dit kan 2 oorzaken hebben.

1. Uw browser accepteert geen cookies. Activeer in uw browser de toepassing van cookies en probeer het opnieuw. Wilt u bestellen zonder gebruik te maken van cookies, klik dan op onderstaande link:

Verder zonder cookies

2. U gebruikt een verouderde link. Roep de pagina opnieuw op.

Pagina opnieuw oproepen

Heeft u vragen? Stuur dan een mail naar [email protected]

Das grote troep, kan ook niet anders voor dat geld. Het zal wel de blauwe mannesmann kwaliteit zijn. (grabbeltonkwaliteit) Mannesmann is prima spul, zolang je maar de groene neemt. En van de groene mannesmann kost een dopsleutelset alleen al 120 euro. (wat overigs nog niet duur is voor een echt goede set)

Das grote troep, kan ook niet anders voor dat geld. Het zal wel de blauwe mannesmann kwaliteit zijn. (grabbeltonkwaliteit) Mannesmann is prima spul, zolang je maar de groene neemt. En van de groene mannesmann kost een dopsleutelset alleen al 120 euro. (wat overigs nog niet duur is voor een echt goede set)

Dat was het inderdaad.
Ik zat mij al af te vragen waarom mijn dopsleutelset net zo duur is als deze gehele koffer.
En dan had ik ook nog de verouderde set (wel de groene).

Ik heb vandaag de groene versie doppensleutelset gekregen van mijn vriendin *O*
En een momentsleutel.

Nu nog even dat topic zoeken wat er over ging :Y

Terug
Bovenaan Onderaan