Gewoon de injectiespuit (een flinke) pakken en de remvloeistof vanaf het verste punt (linker klauw) erin pompen.
Net zo lang blijven persen tot je een dun laagje remvloeistof in jouw reservoir zie en dan stoppen.
Nippel op de linker klauw dicht draaien, de injectiespuit weer vullen met verse remolie en hop, op naar klauw 2, de rechter.
Zelfde verhaal; slangetje van de spuit op jouw ontluchtingsnippel zetten, deze een slagje opendraaien en pompen maar.
Nu blijven persen tot een paar mm onder je max. level in je vloeistof reservoir potje.
Dan een paar keer in de remhendel knijpen (een paar cm, niet volledig) met het deksel van het reservoir potje eraf.
Wss zie je dan allemaal belletjes ontstaan in het potje, doorgaan met knijpen tot je geen belletjes meer naar boven ziet komen.
Op de standaard zetten en het stuur draaien zodat het vloeistof reservoir potje het hoogste deel is van jouw motor.
Dan weer gaan knijpen en als het goed is ga je druk voelen, blijven knijpen tot je echt 'remweerstand' voel. Dan dop erop van het rv reservoir.
Weer gaan pompen met de remhendel, tot je remdruk voelt. Als je deze voelt, de remhendel ingedrukt blijven houden (dus met remdruk) en vastzetten met een tyrip aan jouw gashendel/handvat.
Biertje pakken, Netflix aan en gaan slapen.
De volgende morgen tyrip verwijderen (de remhendel zal nu veel steviger voelen), motor rechtop zetten, dop van je rv reservoir eraf halen, eventueel nog een paar keer pompen zodat de allerlaatste lucht uit het systeem is (luchtbellen) en dan het rv reservoir 'afvullen' tot max.
Werkt voor mijn SRADje prima